کد خبر: ۲۶۱۵۹
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

بهترین گوشی های 5G در 2022

شبکه 5G این روزها رایج تر شده است و تعداد تلفن های همراه با مودم 5G بیشتر از همیشه موجود است. این بدان معناست که اکنون زمان بسیار خوبی است تا با انتخاب تلفنی که از 5G پشتیبانی می کند، تلفن جدید خود را پیشرفته تر کنید.

به گزارش «نبض فناوری»، در اینجا بهترین تلفن های 5G موجود را معرفی می کنیم. در حال حاضر، بهترین تلفن 5G که می توانید بخریدآیفون 13 پرو  است. اگر از طرفداران اندروید هستید، گزینه های ارزشمند زیادی از سامسونگ و گوگل وجود دارد.

 iPhone 13 Pro

بهترین گوشی های 5G در 2022

استفاده از این آیفون بسیار لذت بخش است و به شما صفحه نمایش 120 هرتز، عملکرد عالی دوربین، عمر باتری زیاد و طیف وسیعی از گزینه های ذخیره سازی عالی را می دهد.هر کسی که یک تلفن رده بالا می خواهد گوشی خوبی است مگر اینکه  شخص کاملاً در اکوسیستم اندروید باشد.

آیفون 13 پرو اپل از طراحی بسیار محبوب آیفون 5 اپل که سال گذشته با سری آیفون 12 احیا شد، بهره می برد.

Samsung Galaxy S22 Ultra

بهترین گوشی های 5G در 2022

 گلکسی اس 22 اولترا نیز یک گوشی مناسب است و برای خریدارانی که به دنبال ایمن ترین فناوری موجود هستند مناسب تر است.

این گوشی محکمی است که سال ها دوام خواهد آورد با ۲۲۸ گرم وزن، یکی از سنگین‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود است.

Samsung Galaxy S21

بهترین گوشی های 5G در 2022

ممکن است این گوشی تمام ویژگی های Ultra را نداشته باشد؛ اما یک پرچمدار قدرتمند با قیمت پایین تر است. هر کسی که یک تلفن با قابلیت 5G می خواهد که مشخصات بالایی را با قیمت نسبتاً مقرون به صرفه ارائه دهد.

اگر دوربین را در اولویت قرار نمی دهید یا یک گوشی بزرگ نمی خواهید، می توانید مقداری پول پس انداز کنید و سامسونگ گلکسی اس 21 را در نظر بگیرید.

Google Pixel 6 Pro

بهترین گوشی های 5G در 2022

Pixel 6 Pro بهترین گوشی گوگل در سال‌های اخیر است و آنقدر قدرتمند و به خوبی پشتیبانی می‌شود و سال‌ها دوام خواهد آورد. Pixel 6 Pro مغز نرم‌افزار را با زیبایی بیرونی، دوربین عالی و جدیدترین نرم‌افزار با قیمت مناسب همراه می‌کند.

Samsung Galaxy Z Fold 3

بهترین گوشی های 5G در 2022

Samsung Galaxy Z Fold 3 بهترین تاشو موجود در بازار است. هرکسی که یک تلفن و تبلت می‌خواهد گزینه مناسبی است.

این تلفن از sub-6 و mmWave 5G پشتیبانی می کند، بنابراین با هر شبکه اپراتورهای اصلی ایالات متحده سازگار است. Fold 3 همچنین از Wi-Fi 6e، NFC و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند. بنابراین هیچ مشکلی در برقراری تماس و برقراری تماس  و اتصال به لوازم جانبی مانند گلکسی واچ 4 و هدفون بلوتوث وجود ندارد.

Samsung Galaxy A52 5G

بهترین گوشی های 5G در 2022

 این گوشی تمام ویژگی‌های کلیدی گوشی‌های هوشمند، از جمله 5G را با کمتر از نصف قیمت انتخاب‌های برتر ما ارائه می‌دهد. برای هر کسی که نمی‌خواهد 1000 دلار خرج کند، اما همچنان به ویژگی‌های عالی و اتصال 5G مطمئن در آینده اهمیت می‌دهد مناسب است. این گوشی توانسته است یک گوشی با ظاهر عالی بسازد که عکس های عالی می گیرد، باتری با دوام دو روز و صفحه نمایشی با مشخصات بالا که قیمت نسبتاً کمی دارد.

A52 5G دارای رتبه مقاومت در برابر آب IP67، اسلات کارت MicroSD و جک 3.5 میلی متری هدفون است.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی