کد خبر: ۲۶۱۸۶
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۳

عرضه بدون شارژر گوشی ارزان سامسونگ

طبق گزارش ها، گوشی های ارزان قیمت سامسونگ هم اکنون بدون شارژر عرضه خواهند شد.

به گزارش «نبض فناوری»، طبق گزارش‌ها، خرده‌فروشان موبایل در اروپا تأیید کرده‌اند که برخی از تلفن‌های هوشمند سطح پایه سامسونگ به زودی بدون شارژر در جعبه عرضه می‌شوند. این اقدام پس از تصمیم این شرکت مبنی بر کنار گذاشتن شارژرهای درون جعبه با سری گلکسی اس 21 در سال گذشته صورت گرفت.

شرکت سامسونگ در ابتدا برخی از اقدامات اپل را رد کرده اما بعدا آن ها را در مورد گوشی های خود عملی می کند برای مثال برخی از این تصمیمات ناچ، جک هدفون، اسلات کارت microSD و اکنون شارژرها هستند.

اما در حالی که در ابتدا به نظر می‌رسید که این طرح جدید تنها برای گوشی‌های پرچمدار گلکسی اجرا می‌شود، سامسونگ اکنون همه را با ارائه محصولات میان‌رده و ابتدایی شگفت‌زده کرده است. منابع خرده‌فروشی اروپایی برخی از دستگاه‌ها را فهرست کرده‌اند که شامل گلکسی A13 و Galaxy A23 می‌شود که اوایل این هفته رونمایی شدند.

صرف نظر از این موضوع، اکنون می توان گفت که سامسونگ اکنون در حال برنامه ریزی برای آینده ای بدون شارژر برای تمام بسته بندی های گوشی های هوشمند خود باشد و اگر واقعاً این کار را انجام دهد، سازنده‌ی اصلی قطعات بیشتری می توانند از این روند پیروی کنند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی