کد خبر: ۲۶۳۰۳
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

یک سوم دوج‌کوین‌ها در اختیار رابین هود است

حساب DogeWhaleAlert گزارش کرده است که در حال حاضر یک سوم دوج‌کوین‌ها در اختیار برنامه کارگزاری محبوب رابین‌هود (Robinhood) است.

به گزارش «نبض فناوری»، طبق توییت اخیر، این شرکت دارای دوج‌کوین به ارزش 5,103,182,345 دلار است. این عدد 42,317,050,147 واحد DOGE را تشکیل می دهد. رابین‌هود با استفاده از هشت آدرس شناخته شده، مقدار زیادی از دوج کوین ها را در دو کیف پول رمزارزی ذخیره می کند. این مقدار، 31.9 درصد از کل حجم بازار دوج کوین است.

این یک سوم دوج‌کوین‌ها از طرف مشتریان این شرکت نگهداری می شود
اوایل این ماه، U°Today گزارش داد که مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، ایلان ماسک (Elon Musk)، در مورد موضوع پرداخت‌های دوج‌کوین و غول جهانی فست فود، مک‌دونالد اظهار نظر کرده است.

با توجه به توییت او، ماسک بر این باور است که ارتش دوج‌کوین هرکاری را انجام داده است تا شرکت مک‌دونالد را مجبور به پذیرش این میم کوین کند.


شایان ذکر است، این ایلان ماسک بود که برای اولین بار از مک‌دونالد خواست که شیوه پرداخت‌ توسط دوج‌کوین را بپذیرد. او در توییتی نوشت که اگر مک‌دونالد شروع به پذیرش دوج‌کوین کند، یک وعده غذایی Happy Meal در این فست فود می‌خورد.

مک‌دونالد این پیشنهاد را رد کرد و گفت که تسلا باید ابتدا پرداخت‌های Grimacecoin را بپذیرد. Grimace شخصیت تبلیغاتی بنفش رنگی است که در تبلیغات مک‌دونالد در کنار دلقک معروف ظاهر میشود.که مک‌دونالد به شوخی از نام این شخصیت برای پاسخ به ایلان ماسک استفاده کرد.

اما این شوخی به سرعت جدی شد و کوینی با همین نام Grimacecoin در شبکه BSC عرضه شد و به صورت باور نکردنی 283هزار درصد رشد کرد و از 0.0007 دلار با 2 دلار رسید و سپس به 0.06 دلار رسید. یک شوخی توییتری بین ایلان ماسک و مک‌دونالد منجر به ایجاد این کوین گردید و در پیک قیمتی خود به ارزش کلی 2 میلیون دلار رسید.

منبع: تکراتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی