کد خبر: ۲۶۴۴۷
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

چگونه یک فایل ورد را با گوگل داک باز کنیم

گوگل داک ابزار رایگان مبتنی بر متن است که در میان بسیاری دیگر توسط گوگل به عنوان بخشی از مجموعه برنامه‌های گوگل ارائه شده است.

مریم سوملایر

به گزارش «نبض فناوری»،اگر تعداد کمی از فایل های ورد را دارید که می خواهید آنها را به یک فایل گوگل داک تبدیل کنید؛ می توانید با کمک Google Drive این کار را انجام دهید. اما ابتدا باید سند ورد را در Google Drive آپلود کنید. در اینجا مراحل کامل وجود دارد:
1. ابتدا باید فایل ورد را در گوگل درایو خود آپلود کنید. بنابراین، گوگل درایو را در دستگاه خود باز کنید، به نماد «+» روی صفحه رفته و روی آن ضربه بزنید. اگرچه ما نباید این را به شما بگوییم، اما برای دسترسی به Drive ابتدا باید به حساب گوگل خود وارد شوید. بنابراین، ابتدا مطمئن شوید که وارد سیستم شوید.


2. در مرحله بعد، روی گزینه "upload" ضربه بزنید.

3.اکنون لیستی از تمام فایل های ذخیره شده در دستگاه را مشاهده خواهید کرد. به اسناد بروید زیرا در آنجا فایل را پیدا خواهید کرد. پس از یافتن آن، سند ورد را انتخاب کنید. این عمل سند را آپلود می کند.
4.سپس، دوباره محتوای گوگل درایو خود را بررسی کنید. آپلود یک فایل متنی بیش از چند ثانیه طول نمی کشد. پس از مشاهده فایل، برای گزینه های بیشتر، روی نماد بیضی عمودی روی فایل ضربه بزنید.
5.گزینه « گوگل درایو » را خواهید دید. روی آن ضربه بزنید.
6. گوگل داک را از لیست انتخاب کنید. این عمل اکنون فایل را باز می کند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی