کد خبر: ۲۶۵۹۴
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۰

خالق کالکشن NFT موفق Bored Ape تریلری از پروژه جدید خود منتشر کرد

خالق کالکشن NFT موفق Bored Ape بعد از معرفی کوین جدید خود، اکنون تریلری از پروژه جدید خود با عنوان Otherside منتشر کرد

به گزارش«نبض فناوری» یوگا لبز (Yuga Labs) خالق مجموعه Bored Ape Yacht Club NFT، تریلر تبلیغاتی خود برای پروژه جدیدی به نام Otherside را منتشر کرد.

در این تیزر به صراحت بیان نمی شود که Otherside چیست، اما بر اساس گزارش این هفته پس از انتشار ApeCoin ، به نظر می‌رسد این مجموعه در وهله نخست بر روی فرهنگ، بازی و تجارت تمرکز خواهد داشت. توییت این تیزر حاکی از آن است که این پروژه از ApeCoin استفاده خواهد کرد.

NFT موفق Bored Ape با همراهی همکار جدید خود فعالیت خواهد کرد

همانطور که قبلاً گفته شده بود، یوگا لبز به تازگی بر روی دنیای مجازی مبتنی بر بازی کار می کند که با انواع مختلف NFT های محبوب سازگاری داشته باشد.

این تیزر چند نمونه از مجموعه‌های NFT مانند Mutant Apes، CryptoPunks و Meebits را به نمایش می‌گذارد که مورد آخر در راس معامله خرید IP بین یوگالبز و لاروالبز خالق کریپتوپانک و Meebits قرار داشت. تا زمان انتشار این مطلب، این تیزر بیش از 60 هزار بازدید داشته است.

گفتنی است که روز 16 مارس (25 اسفند)، nWay، زیرمجموعه Animoca Brands در توییتی اعلام کرد که با همکاری BAYC در حال کار بر روی یک بازی جدید  “بازی برای درآمد” است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این تیزر ارتباط مستقیمی با این طرح ابتکاری خاص دارد یا خیر.

NFT موفق Bored Ape

طبق داده‌های CoinGecko، در حال حاضر ApeCoin با قیمت 14.20 دلار معامله می‌شود. پس از هیجان اولیه انتشار این کوین که آن را به بالای 50 دلار رساند اکنون در همین محدوده 14 دلاری در نوسان است.

منبع: تکراتو

 
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی