کد خبر: ۲۷۴۵۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

5 سرمایه گذار برتر بیت کوین را بشناسید

چندین صاحب کسب و کار ثروتمند و کارآفرین سرمایه گذاری زیادی روی این دارایی دیجیتال کرده اند. در اینجا سرمایه گذاران پیشرو در بیت کوین هستند که از گزارش های مالی و رسانه ها گردآوری شده اند.

به گزارش «نبض فناوری»،  بیت کوین بزرگترین دارایی دیجیتال مبتنی بر بلاکچین است  و با ارزش بازار 755.9 میلیارد دلار تا 23 آوریل 2022.1 در بین علاقه مندان به ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاران سفته باز محبوبیت زیادی دارد. چندین صاحب کسب و کار ثروتمند و کارآفرین سرمایه گذاری زیادی روی این دارایی دیجیتال کرده اند. در اینجا سرمایه گذاران پیشرو در بیت کوین هستند که از گزارش های مالی و رسانه ها گردآوری شده اند.

  1. بری سیلبرت

بری سیلبرت موسس و مدیر اجرایی گروه ارز دیجیتال است. هدف این شرکت تسریع توسعه سیستم مالی جهانی با ساخت و حمایت از شرکت های بیت کوین و بلاکچین است. گروه ارز دیجیتال در 168 شرکت مرتبط با بلاکچین و ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است.

گروه ارز دیجیتال همچنین مالک Grayscale Investments است که صندوق سرمایه گذاری بیت کوین (GBTC) را مدیریت می کند، یک ابزار سرمایه گذاری که تا 23 آوریل 2022 دارای 25.3 میلیارد دلار بیت کوین است و سرمایه گذاران را در معرض تغییرات قیمت آن قرار می دهد.

  1. مایکل سیلر

مایکل سیلر، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت هوش تجاری Microstrategy، معتقد است که ارز دیجیتال بزرگترین سرمایه گذاری بعدی است. Microstrategy دارایی بیت کوین خود را در دسامبر 2021 افزایش داد و 1434 بیت کوین را به قیمت حدود 84 میلیون دلار خریداری کرد. این شرکت در مجموع 122478 بیت کوین دارد.

  1. تایلر و کامرون وینکلووس

کامرون و تایلر وینکلووس سرمایه گذاران چندین ارز دیجیتال و کسب و کارهای مرتبط با بلاکچین هستند، به ویژه صرافی خصوصی Gemini هستند. بر اساس گزارش فوربس، آنها اولین کسانی هستند که با سرمایه گذاری در بیت کوین به مقام میلیاردر رسیدند و طبق گزارشات، حدود 70000 سکه در اختیار دارند.

  1. ایلان ماسک

ایلان ماسک مدیر عامل و بنیانگذار تسلا (و سایر شرکت ها) است. تسلا مهندسی می کند و وسایل نقلیه الکتریکی و محصولات انرژی پاک می سازد. به عنوان یک شرکت نوآور که در خط مقدم فناوری ایستاده است، باید انتظار داشت که صاحب ارز دیجیتال باشد. تسلا در سال 2021 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد تا آن را به عنوان نوعی پرداخت بپذیرد.

  1. مایکل نووگراتز

مایکل نووگراتز، مدیر سابق صندوق تامینی در گروه سرمایه گذاری فورترس و شریک گلدمن ساکس، مفسر مکرر قیمت بیت کوین است. او بنیانگذار، مدیر عامل و رئیس هلدینگ گلکسی دیجیتال است، یک دلال معامله گر که طیف کاملی از خدمات دارایی مرتبط با بلاکچین را ارائه می دهد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی