کد خبر: ۲۷۵۰۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۲۰:۲۰

افشای رندرها و مشخصات کامل پوکو F4 GT در فاصله کوتاهی از معرفی رسمی

فردا پوکو از جدیدترین گوشی هوشمندش یعنی پوکو F4 GT رونمایی می‌کند و حالا شاهد انتشار رندرها و همچنین مشخصات کامل این دستگاه هستیم.

به گزارش «نبض فناوری»، پیش از هر چیزی این رندرها نشان می‌دهند که پوکو F4 GT در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و زرد عرضه خواهد شد و طراحی‌اش مشابه گوشی ردمی K50 گیمینگ است. این گوشی همچنین مانند نسل پیشین خود دارای یک دوربین سه‌گانه است و همچنین از نظر میزان رم و حافظه داخلی در دو نسخه از راه می‌رسد.

افشای رندرها و مشخصات کامل پوکو F4 GT در فاصله کوتاهی از معرفی رسمی

مشخصات احتمالی پوکو F4 GT

یک مدل این دستگاه با رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی به بازار خواهد آمد و مدل دیگر رم 12 و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی خواهد داشت. لازم به ذکر است که هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت این مدل‌ها در دست نیست.

گوشی پوکو F4 GT دارای نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر 20:9 خواهد بود. همچنین قدرت آن را تراشه 8 هسته‌ای اسنپدراگون 8 نسل یک تامین خواهد کرد.

پوکو F4 GT در زمینه دوربین اصلی نیز دارای سه سنسور خواهد بود که دوربین اصلی، IMX 686 سونی 64 مگاپیکسلی است و حسگر فوق عریض دوم IMX 355 سونی 8 مگاپیکسلی است که توسط سومین حسگر ماکروی 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. همچنین دوربین 20 مگاپیکسلی سلفی این گوشی نیز سنسور IMX596 سونی خواهد داشت.

افشای رندرها و مشخصات کامل پوکو F4 GT در فاصله کوتاهی از معرفی رسمی

این گوشی همچنین دارای یک باتری 4700 میلی‌آمپری خواهد بود که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. پوکو F4 GT اندروید 12 را با رابط کاربری MIUI 13 اجرا خواهد کرد و ابعادی برابر با 162.5 در 76.7 در 8.5 میلی‌متر و وزنی معادل 210 گرم خواهد داشت.

در پایان گفتنی است که این گوشی فردا معرفی می‌شود و در بازار جهانی به فروش می‌رسد. در کنار این گوشی هوشمند، باید منتظر رونمایی از اولین ساعت هوشمند این برند با نام پوکو واچ و همچنین هدفون بی‌سیم آن باشیم.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی