کد خبر: ۲۷۵۲۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

بررسی ترند امروز بازار رمزارز| تولید کنندگان محتوا به گوش باشند

قیمت شبکه XCAD امروز 4.25 دلار آمریکا با حجم معاملات 24 ساعته 9،980،346 دلار است. شبکه XCAD در 24 ساعت گذشته 12.48 درصد رشد داشته است.

به گزارش «نبض فناوری»،  اگر می‌خواهید بدانید که شبکه XCAD را با نرخ فعلی از کجا بخرید، بهترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال برای معامله در سهام شبکه XCAD در حال حاضر KuCoin، Huobi Global، MEXC، Gate.io و BitMart هستند.

شبکه XCAD ابزارهای DeFi را در اختیار سازندگان قرار می‌دهد تا با توکن‌سازی تعامل مخاطبان هر سازنده و محتوای آن‌ها، اقتصاد انگیزشی ایجاد کنند. شبکه XCAD همچنین خانه یک بازار انحصاری NFT برای سازندگان است که امکان ایجاد NFT های کمیاب و محدود با یک کلیک را فراهم می کند.

شبکه Xcad (XCAD) چیست؟

شبکه Xcad یک پلتفرم جدید است که به نظر می‌رسد گزینه‌های اضافی کسب درآمد از محتوا را در اختیار سازندگان محتوا قرار می‌دهد و در عین حال به سازندگان کوچک‌تر کمک می‌کند از الگوریتم‌های YouTube برای رشد کانال‌هایشان بهره ببرند.

این پلتفرم دارای طیف گسترده ای از محصولات و راه حل ها است که به سازندگان کمک می کند تا ارتباط نزدیک تری با مخاطبان خود برقرار، طرفداران خود را تقویت و جریان های درآمد بیشتری ایجاد کنند. علاوه بر این، شبکه Xcad دارای یک پلتفرم آموزشی است که طیف وسیعی از راهنماها و کلاس‌هایی را ارائه می‌کند که توسط یوتیوب‌برهای معتبر ساخته شده‌اند.

توکن XCAD در ابتدا روی اتریوم به عنوان یک دارایی ERC-20 راه اندازی می شود و مدت کوتاهی پس از آن به عنوان یک توکن ZRC2 به Zilliqa منتقل می شود. توکن نقش محوری در اکوسیستم شبکه Xcad ایفا می کند، زیرا ارز پایه پلتفرم Xcademy، Xcad DEX و توکن حاکمیتی پلتفرم است.

الیور بل، جوئل موریس و جف وارد در حال حاضر تیم اجرایی شبکه XCAD را تشکیل می دهند. آنها با هم، تجربه‌های کارآفرینانه و سرگرمی آنلاین فراوانی را به ارمغان می‌آورند و توسط شبکه گسترده‌ای از سازندگان موفق YouTube پشتیبانی می‌شوند.

در دنیای امروزی، تولید محتوا یکی از داغ‌ترین مباحث مورد بحث یوتیوبرها و فعالان پلتفرم‌های اجتماعی همانند اینستاگرام به حساب می‌آید. اما یوتیوبر شدن و درک کردن الگوریتم مورد استفاده این پلتفرم کاری است که برای یادگیری و مدیریت کامل آن باید دانش کافی را در اختیار داشته باشیم. پروژه و شبکه Xcad یکی از حامیان افرادی است که در زمینه تولید محتوا فعالیت می‌کنند و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا بتوانند از راه‌های بیشتری کسب درآمد کنند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی