کد خبر: ۲۷۵۳۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۰

ردیابی و عیب‌یابی خودروها را ممکن شد

یک شرکت دانش‌بنیان محصولی کاربردی برای خودروها طراحی کرده که سه قابلیت عیب‌یابی، ردیاب و دزدگیر را به‌طور هم‌زمان اجرا می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، میرکاوه روشن نیا مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان طراحی مهندسی رایان خودرو اندیش با بیان اینکه دستگاه تخصصی عیب‌یابی، ردیاب و دزدگیر به‌طور هم‌زمان برای خودروها محصول تولیدی این شرکت است، گفت: این محصول سه عملکرد را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد و هیچ نمونه دیگری وجود ندارد که بتواند همانند این دستگاه عمل کند.

ردیابی و عیب‌یابی خودروها را ممکن شد

عیب‌یابی از راه دور

در سال‌های اخیر گرایش به سمت استفاده از سیستم‌های مدرن امنیتی بیشتر شده است. دستگاه عیب‌یاب، ردیاب و دزدگیر به‌طور هم‌زمان برای ارگان‌هایی که دارای خودروهای زیاد هستند و همین‌طور اداره‌های بیمه خودرو و حتی برای یک فرد عادی نیز می‌تواند مناسب است.

در خودروهای روز دنیا یک فرایند جدیدی تعریف شده به نام عیب‌یابی روی پروتکل اینترنت که صاحب خودرو در هرجایی که قرار دارد، می‌تواند از طریق تلفن همراه خودرو خود را عیب‌یابی کند، قابلیت عیب‌یابی از راه دور در دستگاه داخلی به‌صورت تخصصی انجام می‌شود.

انجام سه فرایند توسط یک محصول

این محصول هنوز به مرحله عرضه نرسیده اما در چند ماه اخیر روانه بازار می‌شود. دستگاه عیب‌یاب، ردیاب و دزدگیر به‌طور هم‌زمان برای خودروها هیچ نمونه مشابه دیگری ندارد که بتواند هم‌زمان سه عملکرد با کیفیت بالا را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان طراحی مهندسی رایان خودرو اندیش با اشاره به اینکه عملکرد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رضایت‌بخش بوده است، افزود: دستگاه عیب‌یاب، ردیاب و دزدگیر برای خودروها کاملاً بومی‌سازی شده و در حال حاضر در این شرکت 45 نفر به‌صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی