کد خبر: ۲۷۵۵۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۵

سامسونگ از حافظه SSD قابل حمل و جان‌سخت T7 Shield رونمایی کرد

سامسونگ حافظه SSD پرتابل T7 Shield را معرفی کرد. این محصول در همه جوانب از سخت‌افزار داخلی مدل T7 استفاده می‌کند اما حالا طراحی آن بادوام‌تر شده و گواهی IP65 برای مقامت در برابر نفوذ آب و گردوغبار را هم دریافت کرده است.

سامسونگ از حافظه SSD قابل حمل و جان‌سخت T7 Shield رونمایی کرد

به گزارش «نبض فناوری»، اضافه شدن پوشش پلاستیکی به T7 شیلد می‌تواند در دفع ضربه و خراش بهتر از طراحی فلزی T7 عمل کند، همچنین مقاومت دستگاه در هنگام زمین افتادن نیز افزایش پیدا کرده و حالا دستگاه می‌تواند از سقوط‌های نزدیک به 3 متر هم جان سالم به در ببرد.

سامسونگ از حافظه SSD قابل حمل و جان‌سخت T7 Shield رونمایی کرد

به ادعای سامسونگ، T7 شیلد با وجود پوشش پلاستیکی همچنان می‌تواند عملکرد خود را حفظ کند و بدون فعال کردن ویژگی «محافظ حرارتی پویا» تا سقف 2 ترابایت داده را جابجا کند. قابلیت محافظ حرارتی پویا به سخت‌افزار این حافظه SSD اجازه می‌دهد در صورت داغ شدن دستگاه، جهت محافظت از آن سرعت انتقال اطلاعات را کاهش دهد.

عملکرد و قیمت حافظه SSD سامسونگ T7 Shield

T7 شیلد در سه رنگ مشکی، بژ و آبی به بازار می‌آید و یک کابل USB-C به USB-C به همراه یک کابل USB-C به USB-A دارد. گفتنی است که این محصول علاوه بر ویندوز و macOS، با گوشی‌های اندرویدی، کنسول‌های بازی و سایر دستگاه‌ها سازگاری دارد.

عملکرد این حافظه SSD تفاوتی با مدل‌های T7 و T7 تاچ ندارد. در همین راستا کاربران در این محصول با سرعت خواندن متوالی 1,050 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن متوالی 1,000 مگابایت بر ثانیه روبه‌رو می‌شوند.

سامسونگ از حافظه SSD قابل حمل و جان‌سخت T7 Shield رونمایی کرد

حافظه SSD جدید سامسونگ از همین امروز روانه بازار می‌شود و قیمت نسخه 1 و 2 ترابایتی آن به ترتیب برابر 143.99 و 260.99 دلار است. البته انتظار می‌رود به مرور زمان، قیمت آن کاهش پیدا کند، درست مانند سایر حافظه‌های SSD. البته جان‌سخت بودن برای کاربران اهمیتی نداشته باشد، می‌توانند نسخه استاندارد T7 را با قیمت پایین‌تر تهیه کنند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی