کد خبر: ۲۷۵۶۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

افشای اولین تصاویر زنده شیائومی 12 لایت؛ طراحی آشنا با دوربین 108 مگاپیکسلی

تا به امروز چندین مدل از گوشی‌های خانواده شیائومی 12 معرفی و روانه بازار شده‌اند و حالا ظاهرا نوبت مدل لایت این سری است چرا که اولین تصاویر زنده این گوشی هوشمند منتشر شده و طراحی‌اش را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش «نبض فناوری»،این موضوع که شیائومی قصد دارد مدل 12 لایت را به عنوان گزینه اقتصادی سری 12 معرفی کند، تقریبا دیگر تایید شده و حتمی به نظر می‌رسد. حال تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند این مدل با دیگر گوشی‌های سطح‌ بالای سری 12 طراحی یکسانی دارد.

تصاویر مذکور همچنین نشان می‌دهند یک دوربین بزرگ در بالا و دو لنز کوچک‌تر زیر آن قرار گرفته‌اند، این ماژول دوربین استفاده از لنز 108 مگاپیکسلی را تایید می‌کند، لنزی که ظاهرا همان ISOCELL HM2 به کار رفته در مدل‌های ردمی K50 پرو و ردمی نوت 11 پرو 5G است.

طبق تصاویر، روی ماژول دوربین شیائومی 12 لایت برخلاف ردمی K50 پرو هیچ نوشته‌ای مبنی بر وجود OIS به چشم نمی‌خورد. همچنین با توجه به اینکه مدل 11 لایت هم فاقد لرزشگیر اپتیکال بود، می‌توانیم با اطمینان بگوییم روی 12 لایت هم خبری از OIS نخواهد بود.

از بحث دوربین که بگذریم، طراحی لبه‌های تخت شیائومی 12 لایت شبیه آیفون است که پیش‌تر در گوشی‌های ردمی نوت 11 هم دیده شده بود. چنین تصمیمی با وجود لبه‌های منحنی در سایر مدل‌های سری 12 جالب توجه به نظر می‌آید. همچنین از میان دیگر ویژگی‌های طراحی این گوشی می‌توان به حفره دورن نمایشگر اشاره کرد.

در پایان باید گفت که انتظار می‌رود این مدل اقتصادی شیائومی از سری 12 با نمایشگر 6.55 اینچی امولد 120 هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، تراشه اسنپدراگون 778G، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، شارژ 67 واتی و بلندگوهای استریو روانه بازار شود. این مدل همچنین با اندروید 12 مبتنی بر MIUI 13 عرضه خواهد شد، البته هنوز اطلاعی از زمان معرفی و عرضه آن نداریم.

منبع:دیجیاتو

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی