کد خبر: ۲۷۵۶۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

شیائومی از تلویزیون Smart TV 5A در سه اندازه مختلف و صدای دالبی رونمایی کرد

شیائومی در رویداد Next 2022 علاوه بر شیائومی 12 پرو، شیائومی پد 5 و تلویزیون شیائومی اولد ویژن، یک تلویزیون دیگر به نام Smart TV 5A را هم معرفی کرد. این تلویزیون جدید جانشین مدل محبوب Mi TV 4A محسوب می‌شود که در سه سایز مختلف به فروش می‌رسد.

به گزارش «نبض فناوری»، تلویزیون هوشمند 5A شیائومی دارای فریمی فلزی و حاشیه باریک است که در 3 سایز 32 اینچی، 40 اینچی و 43 اینچی عرضه خواهد شد. تمامی این اندازه‌ها دارای پنل LCD با نور پس‌زمینه LED هستند و رفرش ریت 60 هرتزی به همراه زاویه دید 178 درجه‌ای دارند.

وضوح تصویر کوچک‌ترین مدل 1366 در 768 پیکسل (اچ‌دی) است، اما دو نمونه بزرگ‌تر رزولوشن فول اچ‌دی دارند.

همچنین گفتنی است که نسخه‌های فول اچ‌دی مجهز به یک پردازنده 4 هسته‌ای ARM Cortex-A55 هستند که رم 1.5 گیگابایتی نیز آن را همراهی می‌کند. مدل HD نیز دارای یک پردازنده 4 هسته‌ای ARM Cortext-A35 به همراه 1 گیگابایت رم است.

معرفی تلویزیون هوشمند Smart TV 5A شیائومی
تمامی این مدل‌ها 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارند و در کنار اندروید تی‌وی 11، از خدمات گردآورنده محتوای PatchWall، کروم‌کست داخلی و دستیار گوگل نیز بهره می‌برند. همچنین تمامی مدل‌ها توانایی پشتیبانی از اکثر پلتفرم‌های مطرح استریم، اپلیکیشن Mi Home و Miracast را هم دارا هستند.

در بخش اتصالات نیز تمامی مدل‌ها با وای‌فای دو بانده و بلوتوث 5.0 عرضه خواهند شد. سایر درگاه‌های این تلویزیون‌ها شامل مواردی چون 2 درگاه HDMI 2.0 به همراه 2 درگاه USB، اترنت، AV، اپتیکال و یک درگاه برای جک 3.5 میلی‌متری هدفون می‌شوند.

لازم به ذکر است که یکی از درگاه‌های HDMI از ALLM (Auto Low Latency Mode) و ARC برای دالبی اتموس هم پشتیبانی می‌کند.

به این مورد هم اشاره کنیم که مدل 32 اینچی اسپیکرهای 20 واتی دارد و دو مدل بزرگ‌تر نیز از اسپیکرهای 24 واتی برخوردارند. همچنین هر سه مدل از صدای دالبی پشتیبانی می‌کنند اما ویژگی‌های DTS:X و DTS Virtual: X محدود به مدل‌های FHD هستند.

در پایان باید گفت که این مدل‌ها در بازار هند به ترتیب از کوچک تا بزرگ برچسب‌های قیمتی 202 دلار، 300 دلار و 339 دلار روی خود دارند و فروش آنها از 10 اردیبهشت آغاز خواهد شد.

منبع:دیجیاتو

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی