کد خبر: ۲۷۵۸۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

فراخوان تسلا برای مشکل خودروهایش چه بود؟

تسلا در مورد مدل 3 جدید خودروهایش هم در ایالات متحده و هم در چین فراخوان داد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت تسلا برای حدود 48184 دستگاه مدل 3 را در ایالات متحده و 14684 خودروی مدل 3 خود را در چین و به دلیل نگرانی های ایمنی نرم افزاری فراخوان داد.

مشکل این است که خودروها در حالت "Track Mode" سرعت به همراه واحد آن را نمایش نمی دهند. بنابراین، مشخص نیست که آیا سرعت خودرو مایل است یا  کیلومتر که تفسیر سرعت را دشوارتر می‌کند.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ایالات متحده در اطلاعیه فراخوانی مورخ 18 آوریل که منتشر شد، گفت: راننده بدون نمایشگر واحد مایل در ساعت یا کیلومتر در ساعت ممکن است ندانند وسیله نقلیه با چه سرعتی حرکت می کند، که خطر تصادف را افزایش می دهد. اداره دولتی تنظیم بازار چین فراخوان خود را در توضیح همین موضوع اعلام کرد.

فراخوان ایالات متحده بر برخی از خودروهای مدل 3 پرفورمنس تولید شده از 2018 تا 2022 تأثیر می گذارد و این فراخوان در چین برای مدل 3 با تاریخ تولید بین 12 ژانویه 2019 تا 25 مارس 2022 اعمال می شود.

تسلا برای رفع این مشکل، به‌روزرسانی رایگان نرم‌افزاری را منتشر خواهد کرد. و صاحبان خودروها از طریق نامه های ارسال شده در تاریخ 6 ژوئن مطلع خواهند شد.

 

اداره دولتی چین در 7 آوریل، نزدیک به 128000 خودروی مدل 3 را به دلیل مشکلاتی در اینورتر موتور عقب آنها فراخواند. در فوریه 2022، سه فراخوان دیگر تسلا مدل 3 در ایالات متحده صادر شد.

برچسب ها: تسلا خودرو چین
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی