کد خبر: ۲۷۶۱۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

ارسال رمزارز از طریق تلگرام امکان پذیر شد

اکنون تلگرام به کاربران اجازه می دهد رمزارز را از طریق بلاک چین TON ارسال کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، تلگرام اکنون به کاربران این امکان را می‌دهد تا ارز دیجیتالی Toncoin، را مستقیماً از چت‌های درون برنامه پیام‌رسانی (از طریق پروتکل) ارسال کنند. TON (شبکه باز) در پستی در توییتر اعلام کرد که تلگرام اکنون از تراکنش های Toncoin بدون هیچ کارمزدی پشتیبانی می کند.

TON ویدیوی کوتاهی را ارائه کرد که نشان می‌دهد تراکنش‌های رمزنگاری در این پلتفرم چگونه کار می‌کنند. برای شروع، باید ربات کیف پول تلگرام را به منوی پیوست خود اضافه کنید، که به شما امکان می دهد «ارز رمزنگاری شده را با کارت بانکی خریداری، مبادله و به کیف پول های دیگر منتقل کنید».

وقتی آماده ارسال ارز دیجیتال هستید، می‌توانید کیف پول را از منوی پیوست خود در حین چت بیرون بکشید، مقدار Toncoin ارسالی را وارد کنید، تمام جزئیات را تأیید و سپس «ارسال» را بزنید. گیرنده شما Toncoin را از طریق چت دریافت می کند.

در سال 2020، تلگرام پس از اینکه با فشار کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مواجه شد، عملیات رمز ارزهای خود را تعطیل کرد. این پروژه که در ابتدا با نام شبکه باز تلگرام (TON) شناخته می شد، توسط پاول دورف، مدیر عامل تلگرام و برادرش نیکولای در سال 2018 توسعه یافت. یک سال بعد، SEC به تلگرام دستور داد تا فروش Gram خود را متوقف کند(توکن مرتبط با بلاک چین TON) و اعلام کرد که تلگرام در ثبت 1.7 میلیارد دلار فروش جمع آوری شده به عنوان بخشی از پیشنهاد اولیه سکه (ICO) شکست خورده است.

حتی پس از اینکه تلگرام پروژه TON را کنار گذاشت، گروهی از توسعه دهندگان آن را حفظ کردند و نام آن را به شبکه باز تغییر دادند و Gram را به Toncoin تغییر نام دادند. دورف حمایت خود را از این پروژه در دسامبر گذشته ابراز کرد و خاطرنشان کرد: "من افتخار می کنم که فناوری ما زنده و در حال تکامل است... TON هنوز سال ها از هر چیز دیگری در حوزه بلاک چین جلوتر است." در اوایل این ماه، بنیاد TON موفق شد یک میلیارد دلار کمک مالی جمع آوری کند.

برچسب ها: تلگرام رمزارز Toncoin
ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی