کد خبر: ۲۷۶۳۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۲

شوک جدید در مورد قیمت آیفون

اطلاعات جدید نشان می دهد که قیمت آیفون 14 شوکی برای کاربران خواهد بود.

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از تابناک، مارک گورمن، استاد برجسته اپل بلومبرگ در گزارشی اختصاصی گزارش می دهد که تصمیم اپل برای جایگزینی آیفون 13 مینی با آیفون 13 مکس احتمالاً منجر به افزایش قیمت تا 300 دلار خواهد شد.

اکنون دقیقاً می دانیم که آیفون 14 مکس جدید و بقیه خط تولید آیفون 14 چگونه خواهند بود. به لطف یک نشت زنجیره تامین بزرگ در وب‌سایت محبوب چینی Weibo که از لحاظ تاریخی محل نشت قطعات است ، اکنون می‌توانیم پنل‌های جلویی واقعی هر چهار مدل را برای اولین بار ببینیم. جالب اینجاست که این قطعات چندین جزئیات را تایید می کنند که به شدت مورد توجه قرار گرفته است:

  • مدل‌های آیفون ۱۴ پرو دارای حاشیه‌های نازک‌تر و متقارن‌تر خواهند بود.
  • به نظر می رسد مدل های حرفه ای کمی بلندتر از مدل های غیر پرو با گوشه های گردتر هستند.
  • آیفون 14 مکس در واقع جایگزین آیفون 13 مینی می شود و تقریباً به اندازه آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی است.
  • مدل‌های استاندارد ناچ را حفظ می‌کنند در حالی که هر دو آیفون 14 پرو دارای ناچ پلاریزه‌کننده «i-shaped» هستند.

قابل ذکر است که انتظار می‌رود آیفون 14 و آیفون 14 مکس برای اولین بار با چیپست نسل قبلی کار کنند، در حالی که افزایش قیمت‌های جدید فاش شده (در زیر) حتی محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

بنابراین، برای اولین بار، خط آیفون غیر پرو از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی بهره می‌برد. کاربران اکنون می توانند بزرگترین اندازه آیفون اپل را با حداقل 200 دلار کمتر از قبل دریافت کنند.

آیفون 14 مکس حدود 200 دلار ارزان تر از آیفون 14 پرو مکس خواهد بود. در حال حاضر، قیمت یک آیفون 13 پرو مکس از 1099 دلار شروع می شود که قیمت آیفون 14 مکس را با قیمت 899 دلار خواهد داشت؛ افزایشی 200 دلاری نسبت به آیفون 13 مینی با قیمت 699 دلار که جایگزین شده است.

افشای اطلاعات متعدد ادعا می‌کند که افزایش هزینه قطعات و عزم اپل برای متمایز کردن آیفون‌های پرو و ​​غیرپرو، شاهد افزایش قیمت آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس به ترتیب به 1099 دلار و 1199 دلار خواهد بود. این فاصله 200 دلاری اکنون به طور بالقوه آیفون 14 مکس را تا 999 دلار افزایش می دهد که 300 دلار بیشتر از آیفون 13 مینی است.

و این تازه شروع کار است زیرا مدل‌های استاندارد آیفون 14 نسبت به نسل‌های قبلی دارای ویژگی‌های Pro بسیار کمتری هستند. از جمله ویژگی هایی که او ادعا می کند آنها از دست خواهند داد عبارتند از:

  • دوربین اصلی جدید 48 مگاپیکسلی (12 مگاپیکسل برای مدل های استاندارد)
  • نسل بعدی تراشه A16 Bionic اپل (A15 2021 دوباره استفاده خواهد شد)
  • طراحی جدید به مراتب منحنی تر و بدون بریدگی

تغییرات گوشه ای در iPhone 14 Pro باعث می شود تا گوشی به طور قابل توجهی گردتر از iPhone 13 Pro IAN ZELBO باشد.

برچسب ها: آیفون 14 اپل آیفون
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
iranarmy2t789
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
سلام، ماشاله ایندفعه قیمتهای اپل زیاد شده، هرچندکه بیشترگوشیها قینتشون بالا رفته، همیشه هرگند کاری رو اپل شروع میکنه، مثلا گرفتن شارژ از کارتن گوشی اول از اپل شروع شد، این افزایش قیمت اپل رو حالا ببنید سر بقیه کمپانیهام اثر میزاره و اونام قمیت رو میکشن بالاتر
0
0
ناشناس
۰۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
ایفون گوشی مناسبی نیست کوشی اس سامسونگ و نوت سامسونگ هزار برابر از هر لحاز بهتر ایفون هستش
0
0
ناشناس
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی