کد خبر: ۲۷۶۴۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۲
با هدف استعدادیابی کودکان و نوجوانان

چهارمین دوره رویداد دانش آموزی اینوتکسی کاپ برگزار می‌شود

یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس ۲۰۲۲» امسال میزبان برگزاری چهارمین دوره رویداد دانش آموزی اینوتکسی کاپ در پارک فناوری پردیس خواهد بود.

به گزارش به گزارش نبض فناوری، ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، دبیر چهارمین دوره رویداد اینوتکسی کاپ گفت: در این رویداد با طراحی بخش‌های مختلف به دنبال استعدادیابی کودکان و نوجوانان به جای حالت تستی و چهارگزینه‌ای، بصورت عملی و در ابعاد مختلف جسمی-حرکتی، شناختی- فکری، روحی- روانی، هیجانی- عاطفی، ارتباطی- اجتماعی هستیم.
یاسر قرایی افزود: با توجه به اینکه یکی از بزرگترین جامعه آماری ما دانش‌آموزان هستند، نیاز است تا فرهنگ نوآوری و فناوری در این گروه‌های سنی ورود پیدا کند. یکی از اهداف برگزاری رویداد اینوتکسی کاپ نگـاه نـوآورانه، آینده نگارانه و عدم غفلت از نیازهاى روز جامعه درعرصه‌ها و سطوح مختلف از آموزش و پژوهش می‌باشد. همچنین کارآفرینان، مدیران و مربیان مراکز آموزشی نیز در حوزه آموزش نقش دارند، از این رو ما در اینوتکسی کاپ قصد داریم فرهنگ نوآوری و فناوری را که منجر به کارآفرینی می‌شود را در سنین پایین‌تر وارد کنیم.
او تصریح کرد: هدف ما این است تا والدین دانش آموزان با حضور در این رویداد، استعداد‌های فرزند خود را بیشتر شناخته و مسیر خوبی را برای آینده آنان طراحی کنند.
قرایی گفت: چهارمین دوره رویداد دانش آموزی اینوتکسی کاپ این بار همزمان با یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۲) و با هدف توسعه کمی و کیفی آن در ابعاد بین المللی برگزار می‌شود.
دبیر چهارمین دوره رویداد اینوتکسی کاپ ادامه داد: به دلیل این همزمانی، بخش‌های جدیدی از جمله بخش نمایشگاهی برای معرفی نوآوری‌ها و محصولات تولید شده توسط دانش آموزان، بخش معرفی مربیان و معلمان برتر و نیز بخش کارگاهی برای مدیران مدارس و مراکز آموزشی به این رویداد اضافه شده است.
او در توضیح نحوه برگزاری این رویداد گفت: اینوتکسی کاپ شامل ۵ قسمت مختلف می‌باشد. یک بخش شامل نمایشگاه است که دستاورد‌های مربیان و دانش‌آموزان را معرفی می‌کند. بخش دوم پروتایپ است که مربیان دانش‌آموزان و مراکز آموزشی می‌توانند مستندات پروتایپ خود را برای ما ارسال کنند. تا درنهایت در بخش کافه سرمایه در بحث تجاری سازی آن‌ها کار کنیم. بخش دیگر مربی برتر نام دارد که با شعار من، تو، ما اصولی تدریس می‌کنیم به شناسایی روش‌های تدریس خلاقانه و نوآورانه می‌پردازد؛ و درنهایت پس از داوری به ۳ نفر اول جایزه اهدا خواهد شد.
قرائی افزود: بخش دیگر بخش کارآفرینی است که سرمایه‌گذاران و مدیران مراکز آموزشی از سراسر کشور به این رویداد دعوت می‌شوند تا از نمایشگاه بازدید کنند و با روش‌ها و محصولات نوآورانه آموزشی آشنا شوند و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. بخش دیگر توانمندسازی مدیران مراکز آموزشی است که در آن با روش‌های دسترسی به نوآوری‌ها و فناوری، چگونگی ایجاد مدارسی خلاق در دوران پساکرونا و نحوه سرمایه گذاری در حوزه نوآوری و فناوری در آموزش آشنا می‌شوند.
گفتنی است چهارمین رویداد اینوتکس اینوتکسی کاپ همزمان با یازدهمین نمایشگاه اینوتکس از ۲۰ لغایت ۲۳ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ در پارک فناوری پردیس با حضور دانش آموزان خانواده، دانش آموزان و مربیان و مدیران به صورت رایگان برگزار خواهد شد.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌های ۲۶۷۵۱۵۰۷-۰۲۱ و ۲۶۷۵۴۸۱۶-۰۲۱ تماس حاصل نمایند با به سایت inotexicup.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی