کد خبر: ۲۷۶۷۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

نحوه اضافه کردن لوکیشن به وضعیت واتس آپ

طبق گزارش‌ها، واتس آپ به‌روزرسانی بتا جدیدی را برای کاربران اندروید منتشر کرده است. طبق گزارش WABetaInfo، به‌روزرسانی بتا جدید، نسخه برنامه را به 2.22.10.7 می‌آورد. این گزارش نشان می دهد که ارجاعاتی به استیکر مکان بازطراحی شده در به روز رسانی بتا پیدا شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، استیکر موقعیت مکانی به شما امکان می دهد یک استیکر با موقعیت مکانی خود را در وضعیت واتس آپ خود اضافه کنید. این استیکر کاملاً شبیه چیزی است که در اینستاگرام دیده می شود. می توانید از برچسب برای اضافه کردن مکان فعلی یا هر مکان دیگری از نقشه بر اساس وضعیتی که می خواهید به اشتراک بگذارید استفاده کنید. برای اینکه بدانید چگونه می توانید موقعیت مکانی را در وضعیت واتس آپ خود اضافه کنید، می توانید این مراحل را دنبال کنید.

1.WhatsApp را در تلفن هوشمند اندروید یا iOS خود باز کنید.

2.برای رفتن به بخش وضعیت، از صفحه اصلی به سمت راست بکشید. کاربران آیفون باید پس از کشیدن انگشت به سمت راست، روی نماد دوربین ضربه بزنند تا به پنجره برسند.

3.از دوربین درون برنامه ای برای دریافت عکس یا ویدیویی که می خواهید به اشتراک بگذارید استفاده کنید. همچنین می توانید گزینه اشتراک گذاری فایل را از گالری خود انتخاب کنید.

4.اکنون در پنجره ویرایش، روی نماد ایموجی در بالای صفحه ضربه بزنید.

5.در قسمت Content Stickers، روی برچسب موقعیت مکانی در کنار ساعت ضربه بزنید.

6.شما می توانید مکان فعلی خود را انتخاب کنید یا می توانید با استفاده از نوار جستجو یکی را پیدا کنید.

7.برچسب مکان انتخابی شما اکنون در وضعیت شما قابل مشاهده خواهد بود. می توانید روی آن ضربه بزنید تا طرح را تغییر دهید و همچنین می توانید مانند هر برچسب دیگری آن را جابه جا کنید.

8.پس از اتمام، وضعیت خود را به اشتراک بگذارید.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی