کد خبر: ۲۷۷۳۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

کدام گوشی های شیائومی 4سال به روز رسانی امنیتی دارند؟

تعدادی از گوشی های شیائومی اکنون سه سال به روز رسانی اندروید و چهار سال به روز رسانی امنیتی دریافت می کنند. آیا گوشی شما در بین آنهاست؟

به گزارش «نبض فناوری»، پشتیبانی نرم افزاری طولانی مدت به طور فزاینده ای برای کاربران حیاتی است. با در نظر گرفتن این موضوع، تنها راه برای دانستن اینکه آیا یک شرکت به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای یک دستگاه خاص انجام می‌دهد یا نه (و برای چه مدت ) این است که خط مشی به‌روزرسانی آن را بررسی کنید.

مانند بسیاری از شرکت های گوشی های هوشمند، شیائومی می خواهد در زمینه به روز رسانی نرم افزار بهترین باشد. این به دو دلیل اهمیت دارد.

در سپتامبر 2021، شرکت فناوری چینی سیاست به‌روزرسانی خود را تغییر داد و یک سال دیگر به پشتیبانی نرم‌افزاری و یک به‌روزرسانی اضافی اندروید اضافه کرد. طبق سیاست به روز شده، شیائومی سه به روز رسانی اصلی اندروید و چهار سال به روز رسانی امنیتی را برای دستگاه های خود ارائه خواهد کرد. به روز رسانی های امنیتی گوشی های هوشمند بسیار مهم هستند زیرا باگ ها و نقص های نرم افزاری مختلف را برطرف می کنند.

در حالی که آخرین سیاست به‌روزرسانی شیائومی فقط برای گوشی‌های شیائومی که در سال 2021 و بعد از آن معرفی شده‌اند اعمال می‌شود، هر دستگاهی که اخیراً از این شرکت راه‌اندازی شده است، از امتیاز پشتیبانی گسترده برخوردار نیست.

در اینجا گوشی های منتخب شیائومی که پشتیبانی نرم افزاری طولانی مدت از این شرکت دریافت خواهند کرد، آمده است:

سری معمولی شیائومی: Xiaomi 11T, 11T Pro, 11 Lite 5G NE, 12X, 12, and 12 Pro.

سری نوت:  Redmi Note 11, 11s, 11 Pro, and 11 Pro 5G.

سری k: Redmi K50 and K50 Pro.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی