کد خبر: ۲۷۷۶۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

معرفی دستگاه پخش تلویزیون ایکس باکس مایکروسافت

دستگاه پخش تلویزیون ایکس باکس مایکروسافت قرار است در 12 ماه آینده راه اندازی شود. دستگاه پخش Xbox ممکن است شبیه یک Amazon Fire TV Stick یا یک Puck مانند Roku باشد.

به گزارش «نبض فناوری»، طبق یک گزارش، مایکروسافت ممکن است در 12 ماه آینده یک دستگاه استریم ایکس باکس راه اندازی کند. گفته می شود که این دستگاه استریم به کاربران امکان می دهد از طریق Xbox Game Pass Ultimate به فیلم ها، خدمات تلویزیونی و کتابخانه ای از بازی ها دسترسی داشته باشند. این گزارش همچنین می گوید که مایکروسافت همچنین در حال همکاری با سامسونگ برای توسعه یک برنامه پخش جریانی بازی Xbox برای تلویزیون های این شرکت کره جنوبی است. این خبر چند روز پس از آن منتشر شد که مایکروسافت اعلام کرد که کاربران Xbox Cloud Gaming اکنون می توانند بازی فورتنایت را به صورت رایگان در دستگاه های اندروید، iOS و ویندوز بازی کنند.

VentureBeat  با استناد به افراد آشنا با این موضوع گزارش داد که این دستگاه احتمالاً شبیه یک آمازون Fire TV Stick یا یک Puck مانند Roku خواهد بود. تا آنجا که به عملکرد آن مربوط می‌شود، این دستگاه به کاربران اجازه می‌دهد تا به فیلم‌ها و خدمات تلویزیونی دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، گفته می‌شود که مایکروسافت در حال همکاری با سامسونگ برای توسعه برنامه‌ای است که احتمالاً به کاربران تلویزیون هوشمند سامسونگ اجازه دسترسی مشابه به دستگاه پخش Xbox را می‌دهد. گفته می شود که هر دوی این موارد در 12 ماه آینده معرفی خواهند شد.

این حرکت به عنوان راهی برای جذب کاربران بیشتر به اکوسیستم Xbox در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است که کنسول های ایکس باکس همچنین به کاربران امکان دانلود اپلیکیشن هایی مانند نتفلیکس، آمازون پرایم و غیره را می دهند و امکان پخش جریانی را نیز دارند. مایکروسافت سخت در تلاش است تا گیمرهای معمولی بیشتری را جذب کند.

به تازگی این شرکت به همراه Epic Games اعلام کرده است که کاربران Xbox Cloud Gaming از این پس می توانند فورتنایت را به صورت رایگان در دستگاه های اندروید، iOS و ویندوز بازی کنند. این حرکت همچنین به کاربران، از جمله گیمرهای رایانه شخصی، اجازه می دهد تا بدون توجه به مشخصات سخت افزاری، فورتنایت را بر روی مرورگرهای اینترنتی دستگاه های خود مانند نتفلیکس پخش کنند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی