کد خبر: ۲۷۷۸۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

شایعه یا حقیقت؟| تولید Google Pixel 6a آغاز شد

شایعات متعددی به رونمایی از گوشی مقرون به صرفه بعدی گوگل Pixel 6a در ماه می اشاره کرده اند و اکنون شواهد جدیدی مبنی بر نزدیک شدن به عرضه، ظاهر شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، موکول شارما، افشاکننده این اخبار می‌گوید که تولید Pixel 6a  در برخی از کشورهای آسیایی آغاز شده است، و این خود گواه این است که این امر دور از دسترس نیست.

گوگل احتمالاً این گوشی را در طول Google IO که از 11 می آغاز می‌شود معرفی خواهد کرد، اگرچه ممکن است تا 28 ژوئیه به فروش نرسد. این تلفن ممکن است عرضه گسترده‌تری نسبت به Pixel 5a داشته باشد که فقط در ایالات متحده و ژاپن در دسترس بود.

انتظار می‌رود Pixel 6a دوباره از طراحی Pixel 6 استفاده کند، به این معنی که می‌توانیم انتظار یک نوار دوربین افقی و سوراخ پانچ در مرکز را داشته باشیم. انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی و ابعاد کلی کوچکتر از پیکسل 6 باشد.

این گوشی احتمالاً دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی نسل قبلی خود را حفظ خواهد کرد اما ممکن است ماژول 12 مگاپیکسلی فوق عریض پیکسل 6 و همچنین دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی داشته باشد. این می تواند به آن کمک کند تا به بهترین تلفن دوربین ارزان قیمت سال تبدیل شود.

ظاهراً این تلفن از همان تراشه Tensor داخلی پیکسل 6 و 6 پرو بهره می‌برد و نمرات بنچمارک فاش شده نشان می‌دهد که گوگل این تراشه را برای افزایش عملکرد بهینه‌سازی کرده است. احتمالاً با حداقل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود.

قیمت آن هنوز مشخص نیست و حدس زدن اینکه آیا این گوشی بیشتر از Pixel 5a با قیمت 449 دلار به فروش می رسد یا خیر سخت است، زیرا Pixel 6a قرار است تراشه پرچمدار، طراحی جدید و دوربین های بهتری داشته باشد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی