کد خبر: ۲۷۸۰۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

معرفی ویژگی جدید گوگل ترنسلیت

گوگل ترنسلیت اکنون می تواند سابقه جستجو را در حساب شما ذخیره کند.

به گزارش «نبض فناوری»،گوگل ترنسلیت پس از اشاره‌هایی به این ویژگی تا سال 2020،اکنون سابقه جستجوی شما را در حساب Google شما ذخیره می‌کند.   این عملکرد تاریخچه جستجو توسط Android Police اعلام شد و باید برای همه کاربران Google Translate هنگام راه اندازی برنامه در حال حاضر در دسترس باشد. اگر ترجیح می‌دهید از پشتیبان‌گیری از مواردی که قبلاً به واژگان محلی خود تبدیل کرده‌اید اجتناب کنید، درخواستی را خواهید دید که « backup your translation history » را با گزینه‌های « Manage history » یا « use Translate without an account » ارائه می‌کند.

در بخش تنظیمات عمیق‌تر، می‌توانید روی گزینه « history » ضربه بزنید و با ضربه زدن روی آن، همه جستجوهای قبلی شما در فهرست زمانی بارگذاری می‌شوند. برای دسترسی سریع از نماد ستاره بالا سمت چپ در نمای صفحه اصلی اصلی، می‌توانید هر جستجوی فردی را که در Google Translate انجام داده‌اید مورد علاقه خود قرار دهید. همه اینها به صورت محلی قابل مشاهده است اما در سراسر حساب شما پشتیبان‌گیری می‌شود تا هر دستگاه دیگری که وارد آن شده‌اید بتواند به جستجوها دسترسی داشته باشد.

برای یافتن معانی کلمات یا عباراتی که ترجمه می‌کنید، می‌توانید سابقه Google Translate خود را ذخیره کنید. ترجمه های ذخیره شده شما در دستگاه های شما همگام سازی می شود.

برنامه Translate تاریخچه شما را از دستگاه شما با ابر همگام می کند. وقتی وارد سیستم می‌شوید، ترجمه‌های شما به‌طور خودکار در فضای ابری ذخیره می‌شوند.

می‌توانید با ضربه زدن روی آواتار نمایه خود در سمت راست بالای نمای اصلی برنامه Google Translate، مدت زمان ماندگاری درخواست‌ها در حساب خود را تنظیم و کنترل کنید. از اینجا، روی «History» ضربه بزنید تا تنظیمات حساب Google خاص شما برای برنامه باز شود. صفحات پشتیبانی رسمی Google برای Translate بیان می‌کند که می‌توانید به سادگی از برنامه در دستگاه خود خارج شوید تا از پشتیبان‌گیری جستجوها جلوگیری کنید.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رهگذر
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
چرت و پرت های همیشگی،
0
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی