کد خبر: ۲۷۸۲۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۷
مهمترین رویداد نوآوری کشور به میزبانی ناحیه نوآوری پردیس

یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۲ آغاز به کارکرد

یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۲ با رویداد‌ها و بخش‌های جانبی از امروز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت شروع به کار کرد و تا ۲۳ اردیبهشت ماه جاری در فضایی باز واقع در پارک فناوری پردیس ادامه دارد.

به گزارش نبض فناوری به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، در یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس بیش از ۴۰۰ استارت اپ، شرکت فناور و دانش بنیان، شتابدهنده و مرکز نوآوری، مرکز رشد و پارک فناوری و... به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود می‌پردازند.
در این رویداد شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ ها، شتابدهنده‌ها و مراکز نوآوری، سرمایه گذاران و مخترعین به معرفی جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به مشتریان و جامعه نوآوری کشور خواهند پرداخت.
اینوتکس امسال از کشور‌های روسیه، هند، مالزی، قرقیزستان و اندونزی مخاطب دارد و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه استقبال خوبی از این دوره داشته اند. شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در فضایی به مساحت ۵ هزار متر، محصولاتشان را به نمایش می‌گذارند و شرکت‌های بزرگی هم در این دوره حضور دارند.
در این رویداد بزرگ، علاوه بر بخش نمایشگاهی، رویداد‌های متنوعی نیز برگزار خواهد شد؛ استیج اینوتکس، ایستگاه آینده، معرفی نیاز‌های فناوری صنایع (Reverse Pitch) از جمله این رویداد‌ها می‌باشد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۲ آغاز به کارکرد
اینوتکس امسال میزبان برگزاری چندین رویداد ارائه نیاز فناورانه نیز است. در رویداد‌های ریورس پیچ امسال صنعتگران حوزه نفت، هلال احمر، صنایع غذایی و ۶ حوزه صنعتی مختلف دیگر نیاز‌های فناورانه خود را معرفی کرده و شرکت‌ها و افراد حاضر در نمایشگاه که پتانسیل تامین و برطرف کردن این نیاز‌ها را دارند، برای همکاری و عقد قرارداد اعلام می‌کنند.
همچنین در بخش کافه سرمایه اینوتکس بیش از ۴۰۰ جلسه سرمایه گذاری از هم اکنون برنامه‌ریزی شده است و در بخش منتورشیپ نیز بیش از ۲۰۰ فرصت مشاوره رایگان در اختیار مخاطبان رویداد قرار خواهد گرفت.
اینوتکس ۲۰۲۲، از امروز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت تا جمعه ۲۳ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد و بازدیدکنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به سایت رسمی رویداد به آدرس www.inotex.com مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی