کد خبر: ۲۷۹۵۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

گوشی هوشمندی که 360 درجه باز می شود

خبرها از ال جی حاکی از این است که گوشی هوشمند تاشو بعدی شما می تواند 360 درجه باز شود.

به گزارش «نبض فناوری»، اگرچه ال‌جی سال گذشته رسماً از تجارت گوشی‌های هوشمند خارج شد، این شرکت همچنان در صنعت زنجیره تامین الکترونیک، به‌ویژه در بخش تجاری نمایشگر LED خود بسیار محبوب است.

امسال در SID 2022 Display Week، ال جی به عنوان یکی از اعضای پنل در این رویداد دعوت شد و در طی نمایشگاه این شرکت، این برند فاش کرد که تیم تحقیق و توسعه آن با موفقیت یک دستگاه OLED تاشو را توسعه داده است که می تواند 0 تا 360 درجه تا و باز شود.

گوشی هوشمندی که 360 درجه باز می شود

در طول این رویداد، ال جی یک صفحه نمایش لمسی OLED تاشو را به نمایش گذاشت که وقتی به صورت افقی باز می شود، 8.03 اینچ است. با این حال، چیزی که این صفحه نمایش را منحصر به فرد می کند این است که پنل را می توان به سمت داخل یا به بیرون تا کرد، در واقع، می توان آن را در هر زاویه ای از 0 تا 360 درجه تا کرد.

از نظر دوام، به نظر می‌رسد که ال‌جی از فناوری UTG (شیشه فوق‌العاده نازک) برای OLED تاشو استفاده می‌کند و صفحه‌نمایش بیرونی با مواد ضد اثر انگشت پوشانده شده است تا دستگاه همیشه شیک به نظر برسد. ال‌جی همچنین ادعا می‌کند که OLED 360 تاشو برای 200000 بار در حالت عادی رتبه‌بندی می‌شود و سایر جزئیات فنی نمایشگر شامل رزولوشن 2480 در 2200 پیکسلی آن است که اجازه می‌دهد تا 413 PPI واضح، پوشش 109.9 درصد از طیف رنگی DCI-P3 و پنل آن را ارائه دهد.

گوشی هوشمندی که 360 درجه باز می شود

برچسب ها: گوشی ال جی چرخش
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی