کد خبر: ۲۸۰۰۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

تلاش متا برای حذف محتوای نامناسب

متا میزان محتوای خشونت آمیز را که از فیسبوک حذف می کند تقریباً دو برابر کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، در سه ماهه اول سال 2022، این شرکت 21.7 میلیون قطعه محتوا را به دلیل نقض قوانین خود در مورد خشونت و تحریک خشونت حذف کرد که نسبت به 12.4 میلیون در سه ماهه قبل افزایش داشته است.

این شرکت 2.7 میلیون پست را به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین خود در مورد خشونت حذف کرد که این رقم در سه ماهه آخر سال 2021 2.6 میلیون پست بود.

این شرکت معیارهای جدید را به عنوان بخشی از گزارش اجرای استانداردهای جامعه سه ماهه خود به اشتراک گذاشت. در این گزارش، متا افزایش حذف‌ها را به «گسترش فناوری شناسایی فعال ما» نسبت داد. به گفته این شرکت، بیش از 98 درصد از پست‌هایی که حذف شده بود، قبل از گزارش کاربران حذف شدند.

این گزارش در زمانی منتشر می‌شود که متا در پی تیراندازی گسترده اخیر در بوفالو، نیویورک، با بررسی دقیق زمان پاسخگویی خود مواجه است. ضبط‌های زنده تیراندازی که در فیس‌بوک و سایر پلتفرم‌ها و شرکت‌ها پخش می‌شود، در حذف کند بوده است. بر اساس گزارش واشنگتن پست، یک نسخه پست شده در فیسبوک بیش از 46000 بار )قبل از حذف( پس از ارسال اولیه، به اشتراک گذاشته شد.

آخرین گزارش همچنین اولین باری است که متا شروع به اشتراک‌گذاری آمار درباره محتوایی که به اشتباه حذف می‌کند را نشان می‌دهد. این شرکت اعلام کرد که برای محتوای خشونت‌آمیز، در نهایت 756000 پست فیس‌بوک را که پس از حذف اولیه درخواست تجدیدنظر شده بودند، بازیابی کرد.

برچسب ها: فیسبوک متا محتوا
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی