کد خبر: ۲۸۰۰۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

راه اندازی کیف پول دیجیتال جدید رابین هود

رابین هود در حال توسعه کیف پول رمزنگاری غیر امانی است که اواخر امسال راه اندازی می شود. این کیف پول به کاربران اجازه می دهد کلیدهای خصوصی خود را نگه دارند.

به گزارش «نبض فناوری»، کمی بیش از یک ماه پس از اینکه رابین هود اولین کیف پول رمزنگاری خود را به صورت عمومی منتشر کرد، دوباره اعلام کرد که در حال کار بر روی دومین کیف پول خود است.

کیف پول جدید غیر امانی خواهد بود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا تنها بر روی کلیدهای خصوصی لازم برای کنترل پول خود در بلاکچین نظارت داشته باشند. این بدان معناست که در صورت خرابی سیستم، کاربران به رابین هود وابسته نخواهند بود، اما در صورت عدم قرار دادن کلید خصوصی، به طور کامل سرمایه خود را از دست خواهند داد.

رابین هود می گوید که کیف پول جدید به عنوان یک برنامه مستقل ارائه می شود، اما امیدوار است که از همان طراحی ساده و در دسترس به عنوان سرویس اصلی خود برخوردار باشد. این کیف پول توانایی ذخیره و مبادله ارزهای رمزنگاری شده را ارائه می دهد، از جمله بسیاری از آنها که از طریق برنامه اصلی رابین هود با «بدون کارمزد شبکه» در دسترس نیستند و از پروتکل های NFT و DeFi (مالی غیرمتمرکز) پشتیبانی می کند.

اگرچه رابین هود به عنوان یک پلتفرم معاملاتی سهام مرتبط با شور و هیجان معاملات سهام سال گذشته شناخته می شود، خرید ارزهای دیجیتال به بخش مهمی از تجارت آن تبدیل شده است.

قبل از راه اندازی اولین کیف پول خود، رابین هود به کاربران خود اجازه می داد تا ارزهای دیجیتال را در پلتفرم خود خریداری و بفروشند، اما آن را خرج نکنند و عملاً فقط به عنوان یک دارایی سوداگرانه اجازه استفاده از آن را می داد.

کیف‌پول‌های مانند آنچه رابین‌هود در اوایل سال جاری منتشر کرد، معمولاً معرفی کاربرپسندتری به دنیای ارزهای دیجیتال است، جایی که خطر از دست دادن دارایی‌ها به دلیل اعتبارنامه‌های نادرست وجود دارد. اما، در میان علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال، عبارت « not your keys, not your coins» به انتقادی رایج از کیف‌پول‌های امانی تبدیل شده است، با این استدلال که شما تنها در صورتی کنترل واقعی دارایی‌های دیجیتال خود را دارید که کلید خصوصی را در دست داشته باشید. افزودن کیف پول جدید غیرامانی رابین هود باید به آن اجازه دهد تا به هر دو نوع مشتری خدمات رسانی کند.

رابین‌هود می‌گوید کیف پول غیرحضوری خود را در آخر تابستان به‌صورت بتا راه‌اندازی می‌کند و از هر کسی که علاقه‌مند است آن را امتحان کند دعوت می‌کند تا در لیست انتظارش ثبت‌نام کند. راه اندازی کامل آن برای مدتی قبل از پایان سال برنامه ریزی شده است.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی