کد خبر: ۲۸۳۱۲
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

معرفی گوشی Redmi K50 Ultra

گفته می شود Redmi K50 Ultra با صفحه نمایش 2K، شارژ 100 واتی در حال توسعه است، انتظار می رود در H2 2022 عرضه شود.

به گزارش «نبض فناوری»،  شایعه شده است که Redmi در حال کار روی یک نسخه Ultra از Redmi K50 است. انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی OLED با وضوح 2K با نرخ تجدید 120 هرتز باشد. این گوشی هوشمند احتمالاً اسنپدراگون 8+ نسل 1 و شارژ سریع 100 واتی را دریافت خواهد کرد. انتظار می رود گوشی هوشمند Redmi در نیمه دوم سال جاری عرضه شود، اما این شرکت هنوز گوشی را تایید نکرده است. ردمی K50 و K50 Pro را در ماه مارس سال جاری در چین عرضه کرده بود و گفته می شود گوشی هوشمند شایعه شده مدل پرچمدار این سری خواهد بود.

ردمی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید در سری Redmi K50 است که انتظار می‌رود در دوم سال جاری عرضه شود. شایعه شده است که Redmi K50 Ultra ویژگیSnapdragon 8+ Gen 1 را دریافت می کند و گفته می شود که دارای صفحه نمایش لمسی OLED با وضوح ۲K با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. همچنین انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به پشتیبانی از Dolby Vision و شارژ سریع 100 واتی مجهز شود.

ردمی در ماه مارس، دو گوشی هوشمند جدید متعلق به سری K50، Redmi K50 و Redmi K50 Pro را در چین عرضه کرد. گفته می شود گوشی هوشمند جدید Redmi K50 Ultra نسخه پرچمدار این خط تولید است.

Redmi K50 Pro با صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED 2K و نرخ به روز رسانی 120 هرتز عرضه شد. صفحه نمایش گوشی هوشمند می تواند حداکثر روشنایی 1200 نیت را ارائه دهد و توسط Gorilla Glass Victus محافظت می شود. این گوشی از تراشه 4 نانومتری MediaTek Dimensity 9000 SoC بهره می برد. در پشت گوشی، دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی 1/1.52 اینچی، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار دارد. در قسمت جلویی، دوربین 20 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی تعبیه شده است.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی