کد خبر: ۲۸۸۴۵
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

Nothing Phone (1) با اسنپدراگون +778 در گیک‌بنچ دیده شد

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه Nothing Phone (1) ، جزئیات بیشتری در مورد آن آشکار می‌شود. آخرین اخبار مربوط به چیپست و ظرفیت رم گوشی است که هر دو در لیست گیک‌بنچ ظاهر شدند.

به گزارش«نبض فناوری»فهرست مشخصات Nothing Phone (1) در سایت بنچمارک گیک‌بنچ نشان می‌دهد این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون +778 و 8 گیگابایت رم بهره می‌برد.

این تراشه کوالکام با اسم کد «لاهاینا» مشخص شده و حداکثر سرعت کلاک آن به 2.52 گیگاهرتز می‌رسد که احتمالا مربوط به یک هسته است. ترکیب هسته‌های دیگر را سه هسته با فرکانس 2.40 گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف با فرکانس 1.80 گیگاهرتز تشکیل می‌دهند.

امتیازهای Nothing Phone (1) در گیک‌بنچ

تراشه اسنپدراگون 778 پلاس نسبت به 778 بهینه‌سازی شده؛ یعنی سرعت کلاک Kryo 670 Prime از 2.4 هرتز به 2.5 گیگاهرتز و عملکرد Adreno 642L تا 20 درصد افزایش یافته است.

Nothing Phone (1) با اسنپدراگون +778 در گیک‌بنچ دیده شد

فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که Nothing Phone (1) به رم 8 گیگابایتی مجهز شده و اندروید 12 را به همراه رابط NothingOS اجرا می‌کند. این گوشی هوشمند توانسته در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، امتیازهای 797 و 2803 را دریافت کند.

این مشخصات و ویژگی‌ها نشان می‌‌دهند که ناتینگ فون 1، دستگاهی میان‌رده خواهد بود و احتمالا در محدوده قیمتی گوشی‌های وان پلاس نورد عرضه خواهد شد. ویژگی متمایز این موبایل هوشمند، پنل پشتی شفاف و چراغ‌های LED آن است و باید دید که این طراحی، تا چه حد می‌تواند در فروش موثر باشد.

Nothing Phone (1) در 12 جولای (21 تیر) در رویدادی به نام Return to instinct (بازگشت به غریزه) رونمایی خواهد شد. این گوشی هوشمند احتمالا در یک رنگ سفید و با قیمتی کمتر از 380 دلار به فروش می‌رسد.

منبع: تکراتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی