کد خبر: ۲۸۹۷۴
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ | ۲۰:۲۰

افشای جزئیات جدیدی درباره دوربین گوشی‌های گلکسی S23 و S23 پلاس

طبق اخباری که هفته گذشته منتشر شدند اینطور به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد دوربین سلفی مدل‌های گلکسی S23 و S23 پلاس را ارتقا دهد، با این وجود گزارشی جدید، تغییری در دوربین تله‌فوتو و فوق عریض این دو مدل لحاظ نخواهد شد. این امر در حالی است که بنابر گزارش دیگری این سری همچنان فاقد دوربین زیر نمایشگر (UDC) خواهد بود.

به گزارش «نبض فناوری»، با استناد به گزارش اخیر، گوشی‌های سال آینده سامسونگ مانند مدل‌های گلکسی S22 و S22 پلاس از همان دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد. همچنین احتمال می‌رود این دوربین دارای بزرگنمایی 3 برابری باشد و اصلا هیچ تغییری نکند.

البته هنوز وضعیت دوربین دیگر مدل این سری یعنی گلکسی S23 اولترا مشخص نیست اما به نظر می‌رسد تمامی پرچمداران غیر اولترا سری S برای یکسال دیگر به استفاده از فناوری‌های قدیمی ادامه دهند.

افشای جزئیات جدیدی درباره دوربین گوشی‌های گلکسی S23 و S23 پلاس

عدم استفاده از دوربین زیر نمایشگر

طبق گزارش دیگری، از قرار معلوم سری گلکسی S23 سامسونگ مجهز به فناوری دوربین زیر نمایشگر نخواهد بود. ادعای مذکور با استناد به منبعی آگاه مطرح شده و ظاهرا جهت استفاده از این فناوری باید تا عرضه سری گلکسی S24 منتظر بمانیم.

البته سامسونگ همین حالا نیز در گلکسی زد فولد 3 از یک دوربین زیر نمایشگر 4 مگاپیکسلی استفاده می‌کند، به عبارت دیگر این کمپانی کره‌ای با به کارگیری فناوری UDC آشنایی دارد اما به دلایلی که در گزارش اصلی هم ذکر نشده‌اند، قصد استفاده از UDC در پرچمداران سری S سال آتی را ندارد.

افشای جزئیات جدیدی درباره دوربین گوشی‌های گلکسی S23 و S23 پلاس

لازم به ذکر است که این فناوری امروزه تنها در گوشی‌های هوشمند اندکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل چالش‌های سخت‌افزاری و مهندسی کیفیت چندان خوبی را ارائه نمی‌دهد.

به هر شکل در پایان بد نیست روی این مورد تاکید داشته باشیم که تمامی موارد ذکر شده همچنان اخبار غیر رسمی هستند و حتی اگر واقعیت داشته باشند، از آنجایی که زمان نسبتا زیادی تا عرضه سری مذکور باقی مانده، بعید نیست سامسونگ در خصوص تصمیمات خود تجدیدنظر کند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی