کد خبر: ۲۹۵۰۴
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

محصولات جدید آنر معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که آنر از لپ‌تاپ Magicbook 14، هدفون بی‌سیم و پنج تلویزیون رونمایی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، آنر به‌تازگی چند محصول جدید معرفی کرده است که یکی از آن‌ها لپ‌تاپ Magicbook 14 است، این محصول به پردازنده سری AMD Ryzen 6000H مجهز شده است. لپ‌تاپ ذکر شده به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ عرضه می‌شود و دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و باتری ۷۵ وات ساعتی است.

لپ‌تاپ Magicbook 14 دارای صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی با نسبت تصویر ۳:۲ و وضوح تصویر QHD+ است. این نمایشگر زاویه دید ۱۷۰ درجه‌ای دارد، روشنایی آن به ۳۰۰ نیت می‌رسد و در هر اینچ از ۱۸۵ پیکسل میزبانی می‌کند. کانفینگ مجهز به پردازنده Ryzen 5 6600H با قیمت ۷۰۰ دلار و کانفینگ مجهز به پردازنده Ryzen 7 6800H با قیمت ۸۴۵ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

هدفون‌های بی‌سیم جدید آنر نیز با نام Honor Earbuds X3 و Honor Earbuds X3i رونمایی می‌شود، مدل اول از فناوری ANC پشتیبانی می‌کند. X3i با برچسب قیمت ۲۰ دلاری، محصول اقتصادی به حساب می‌آید و نباید انتظارات زیادی از آن داشته باشید. آنر در نام تلویزیون‌های جدید خود نیز از عبارت X3 استفاده کرده است، تلویزیون Honor Smart TV X3 در مدل‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی عرضه می‌شود و تلویزیون Honor Smart TV X3i در مدل‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت هر دو مدل از ۲۵۰ دلار آغاز می‌شود.

آنر همچنین نوعی ماساژور گردن نیز معرفی کرده که Honor Smart Neck Massager نام دارد و با قیمت ۲۶ دلار وارد بازار می‌شود. این ماساژور دارای چند حالت پیش‌فرض است که امکان تغییر آن‌ها از طریق اپلیکیشن اختصاصی این شرکت وجود دارد. همه محصولات جدید آنر هم‌اکنون از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت قابل تهیه است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی