کد خبر: ۲۹۵۲۷
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

معرفی ویژگی جدید گوگل میت

Google Meet به کاربران این امکان را می دهد که جلسات را به صورت زنده در YouTube پخش کنند.

به گزارش «نبض فناوری»،   غول فناوری گوگل ویژگی جدیدی را به برنامه Meet خود اضافه می کند تا به کاربران اجازه دهد جلسات را به صورت زنده در پلتفرم استریم یوتیوب خود پخش کنند.

به گفته این شرکت، یک مدیر می‌تواند با رفتن به پنل فعالیت‌های جلسه و انتخاب « livestream» این کار را فعال کند.

به گزارش AndroidCentral، کاربران سپس می توانند کانال خود را برای شروع پخش جریانی جلسه ای که برگزار می کنند، انتخاب کنند.

گوگل توضیح داد که پخش زنده در شرایطی مفید است که کاربران می‌خواهند اطلاعات را به مخاطبان زیادی خارج از سازمان خود ارائه دهند، به آنها اجازه می‌دهد در صورت لزوم مکث کرده و دوباره پخش کنند، یا ارائه را در زمان دیگری مشاهده کنند.

یک فرآیند تأیید کانال برای پخش زنده در YouTube وجود دارد. گوگل به کاربران هشدار می دهد قبل از اینکه بتوانند از طریق Google Meet این کار را انجام دهند، به آنها اطلاع دهند که کانال آنها باید برای پخش زنده تأیید شود.

صفحه راهنمای آن توضیح می‌دهد که وقتی مدیریت میزبان روشن است، فقط میزبان و میزبان‌های مشترک می‌توانند پخش مستقیم جلسه را شروع کنند. اگر این گزینه خاموش باشد، هر کسی که در جلسه شرکت می‌کند می‌تواند پخش مستقیم آن را شروع کند. اگر شخصی علاقه مند به پخش مستقیم جلسه باشد، گوگل گزینه حفظ حریم خصوصی را نیز ارائه می دهد.

در این گزارش آمده است که به نظر می رسد قابلیتی مانند پخش زنده یک جلسه راه دیگری است که گوگل به دنبال تنوع بخشیدن و جداسازی Meet از سایر پلتفرم ها است.

ویژگی جدید به صورت مرحله ای عرضه خواهد شد. اولین مورد " rapid release" است که این ویژگی برای دامنه های انتخابی در عرض سه روز از 21 جولای شروع می شود.

دومین مورد برای دامنه‌های تحت یک « scheduled release» تدریجی است که ممکن است از ۲۵ ژوئیه تا ۱۵ روز طول بکشد.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی