کد خبر: ۲۹۵۶۷
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۰

گوشی هوشمند پوکو M5 با ویژگی جدید به‌زودی معرفی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند پوکو M5 با اندروید ۱۲ و وای فای دوبانده احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، داده‌های ثبت شده از گوشی پوکو M5 در بعضی از سایت‌های گواهی، به ویژگی‌های این دستگاه اشاره دارد. این گوشی هوشمند ناشناخته با نام رمز Rock and Stone و شماره مدل 22071219CG شناخته می‌شود که بعداً تأیید شد به پوکو M5 اشاره دارد.

به نظر می‌رسد که گوشی آینده پوکو به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد و از وای فای دوبانده ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. گواهی IMDA نشان‌دهنده گوشی دیگری با نام پوکو M5s است، گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که پوکو M5s نسخه تغییرنام یافته ردمی نوت ۱۰ اس خواهد بود و به همین دلیل از صفحه‌نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با وضوح تصویر Full HD و همچنین تراشه Helio G95 مدیاتک بهره خواهد برد.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که گوشی هوشمند پوکو M5s به دوربین پشتی چهارگانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین هشت مگاپیکسلی و دو دوربین دو مگاپیکسلی دیگر مجهز شود. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار برای این محصول می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات اشاره کرد. دو گوشی جدید پوکو احتمالاً با برچسب قیمت ۱۶۰ دلار یا ارزان‌تر وارد بازار خواهند شد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی