کد خبر: ۲۹۶۲۹
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

هواوی Enjoy 50 Pro رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

هواوی در رویداد روز گذشته، از محصول جدید خود یعنی هواوی Enjoy 50 Pro رونمایی کرد. این گجت در دسته گوشی‌های هوشمند میان‌رده این کمپانی قرار می‌گیرد.

به گزارش«نبض فناوری» با مراجعه به وب‌سایت JD می‌توانید دسته‌بندی رنگ‌های این گوشی هوشمند را مشاهده کنید که شامل چهار رنگ مشکی، آبی، سبز و سفید می‌شود. سخت افزار این محصول شامل پردازنده هشت هسته‌ای که بر پایه لیتوگرافی 6 نانومتری تولید شده و تراشه Snapdragon 680 که با یک پردازنده گرافیکی Adreno 610 همراه است می‌شود.

این گجت هوشمند از RAM 8 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند و در دو نسخه با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت عرضه می‌شود. همچنین این امکان برای کاربران هواوی Enjoy 50 Pro وجود دارد که از 3 گیگابایت فضای ذخیره مجازی استفاده کنند.

جزییاتی درباره هواوی Enjoy 50 Pro

گوشی میان‌رده هواوی

این گوشی هوشمند میان‌رده کمپانی هواوی از صفحه نمایش LCD در ابعاد 6.7 اینچ با وضوح تصویر 2388×1080 پیکسل پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است که محل قرار گیری دوربین سلفی در پنل جلویی این گجت، داخل پانچ‌هول قسمت بالایی آن خواهد بود. نرخ تازه سازی نمایشگر هواوی Enjoy 50 Pro معادل 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی آن برابر 270 هرتز است. همچنین، حاشیه‌های باریک 1.05 میلی‌متری ظاهر بسیار زیبایی به این محصول کمپانی هواوی می‌بخشد.

این گوشی هوشمند از یک باتری 5000 میلی‌آمپری توان مورد نیاز خود را تامین می‌کند و کاربران می‌توانند با استفاده از فناوری شارژ سریع 40 وات، این باتری را به سرعت شارژ کنند. به لطف قابلیت شارژ سریع، زمان مورد نیاز برای شارژ 50 درصد این باتری تنها 30 دقیقه خواهد بود و جهت شارژ کامل باتری این گجت هوشمند تنها یک ساعت زمان نیاز است.

برای عکس برداری، هواوی Enjoy 50 Pro از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی برخوردار است که با یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین 2 مگاپیکسلی جهت تشخیص عمق همراه خواهد بود. لازم به ذکر است که طراحی ماژول دوربین این گوشی هوشمند به شکل دایره صورت گرفته و فلش LED در آن تعبیه شده است. باید گفت که این طراحی ماژول دوربین شباهت زیادی به سری Mate 40 شرکت هواوی دارد.

کیفیت دوربین سلفی این محصول 8 مگاپیکسل است و از قابلیت‌های مهم این گجت، می‌توان به فیلم برداری دوربین اصلی و دوربین سلفی به صورت هم زمان اشاره کرد. سایر امکانات هواوی Enjoy 50 Pro شامل پشتیبانی از بلوتوث ۵، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، NFC و حسگر اثرانگشت روی لبه‌ی کناری می‌شود. تا این لحظه اطلاعاتی درباره قیمت این محصول جدید کمپانی هواوی اعلام نشده است و برای آگاه شدن از قیمت آن، باید تا تاریخ 27 جولای (7 مرداد 1401) که زمان پیش خرید آن فرا می‌رسد صبر کرد.

منبع: تکراتو

 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی