کد خبر: ۲۹۶۸۷
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

نیروگاه سیار خورشیدی گام دیگری به جلو برداشت

یک شرکت تجاری پس از سال‌ها ارائه خدمات کمپینگ، آشپزخانه و شارژ همراه در نقاط دورافتاده، با جدیدترین راه‌حل‌های پشتیبان تامین برق خود در بازار حضور یافته است.

به گزارش «نبض فناوری»، یاهونیوز اعلام کرد، بیولایت به‌تازگی از نیروگاه سیار خورشیدی خود رونمایی کرده که مانند نیروگاه‌های قابل حمل عمل می‌کنند. این محصولات موسوم به بیس شارژ ۶۰۰ و ۱۵۰۰ به همراه صفحه خورشیدی ۱۰۰ عرضه شده‌اند. آنها مانند اکثر محصولات مشابه از این نوع، برای تأمین انرژی در حوزه‌های فناوری و سرگرمی، لوازم خانگی و محیط‌های کاری زمانی که به برق شهری دسترسی ندارید، عالی هستند. آنها همچنین در هنگام قطع برق در خانه قابل استفاده هستند.

هر دو نیروگاه سیار برق مذکور دارای یک داشبورد ال سی دی پیشرفته، همراه با سیستم‌های هشدار متنوع، هشدارهای دمایی، قابلیت فعال‌سازی پورت‌ها و وضعیت نمایش دهنده عمر باتری هستند. همچنین می‌توانید میزان مصرف تجمیعی را در طول زمان مشاهده کنید. توصیه می‌شود باتری‌ها هر شش ماه یک بار به طور کامل خالی و از نو شارژ شوند.

هر دستگاه و تجهیزات آن در یک پوسته پلاستیکی سخت همراه با پایه‌های لاستیکی کوچک در پایین محصور شده است. برای کمک به حمل این وسایل نسبتاً سنگین، در هر طرف پایه‌هایی وجود دارد. در عین حال این مجموعه در برابر بارش باران و شرایط آب و هوایی سخت آسیب پذیر است.

مدل بیس شارژ ۶۰۰ که ۷۰۰ دلار قیمت دارد، مجهز به باتری لیتیومی ۶۲۲ وات ساعتی و صفحات خورشیدی برای دسترسی به خروجی‌های متنوع ۱۱۰، ۱۲ و ۵ واتی است. مدل بیس شارژ ۱۵۰۰ هم ۱۷۰۰ دلار قیمت دارد و مجهز به باتری لیتیومی ۱۵۲۱ وات ساعتی است. شارژ صفحات خورشیدی این دو محصول در حدود ۴ ساعت زمان می‌برد.

منبع/ مهر

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی