کد خبر: ۲۹۶۹۶
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۰

انتصاب سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شهید بهشتی

رییس دانشگاه شهید بهشتی با صدور حکمی دکتر بهروز ابطحی را به عنوان معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه منصوب کرد.

انتصاب سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش «نبض فناوری»، دکتر سعدالله نصیری قیداری؛ رئیس دانشگاه شهید بهشتی پس از صدور این حکم و در مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت پژوهشی و فناوری ، طی سخنانی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های دکتر بابک شکری در مدت تصدی معاونت پژوهشی وفناوری گفت: صمیمانه از فعالیت‌ها و کوشش‌های ارزشمند جناب آقای دکتر شکری قدردانی می‌کنم. امیدوارم دانشگاه بزرگ شهید بهشتی همچنان از حضور و تجربیات ارزنده ایشان بهره‌مند باشد.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی در ادامه با معرفی دکتر بهروز ابطحی؛ به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی وفناوری اظهار داشت: انتظار می‌رود ایشان با تلاش مستمر و با بهره‌گیری از توانمندی‌های اعضای هیأت علمی دانشگاه در جهت نیل به اهداف سند چشم‌انداز بیست ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه‌های وزارت علوم و در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشند. دوام توفیق ایشان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی؛ دکتر بهروز ابطحی، استاد دانشکده علوم و فناوری زیستی؛ دکترای زیست‌شناسی ماهیان از انستیتو شیلات و اقیانوس شناسی روسیه (VNIRO) دارد. ایشان ریاست پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید بهشتی؛ رایزن علمی جمهموری اسلامی ایران در روسیه، آسیای میانه و اروپای شرقی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین نماینده کشور در کمیسون بین دولتی اقیانوس شناسی یونسکو ( IOC-UNESCO ) را درکارنامه فعالیت‌های اجرایی دارد.

منبع/ ایسنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی