کد خبر: ۲۹۷۳۶
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۶
با هدف پرورش افراد علاقه‌مند به کارآفرینی برای خلق ایده‌های نوآورانه؛

دوره آموزشی نوآوری اجتماعی و کارآفرینی برگزار می‌شود

دوره آموزشی نوآوری اجتماعی و کارآفرینی با هدف پرورش افراد علاقه‌مند به کارآفرینی به ویژه در حوزه نوآوری اجتماعی جهت خلق ایده‌های نوآورانه و عمل در راستای مسئولیت اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد، صندوق نوآوری اجتماعی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کمیته امداد امام خمینی(ره) و پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، بوت‌کمپ پرورش نوآور اجتماعی را برگزار می‌کند.
هدف این بوت‌کمپ، پرورش افراد علاقه‌مند به کارآفرینی به ویژه در حوزه نوآوری اجتماعی برای خلق ایده‌های نوآورانه و عمل در راستای مسئولیت اجتماعی است.
این دوره از 26 مرداد ماه به مدت سه‌ماه و به صورت برخط برگزار می‌شود.
در پایان دوره به کسانی که در این بوت‌کمپ شرکت می‌کنند گواهی معتبر اعطا شده و فرصتی جهت کارآموزی و کارورزی نیز پیدا خواهند کرد.
همچنین حضور در این دوره فرصتی است برای کسانی که علاقه‌مند به تیم‌سازی و راه‌اندازی استارت‌آپ‌هایی در این کارآفرینی مبتنی بر فناوری هستند.
افراد نوآور از ۳۶ ساعت دوره آموزشی آنلاین ویژه با سرفصل‌هایی تخصصی همچون نوآوری اجتماعی و کارآفرینی درعمل، اثرگذاری اجتماعی و ارزیابی آن، خلق کسب و کارهای نوپای اجتماعی، ۲۰ ساعت منتورینگ تخصصی جهت مهارت‌آموزی و انجام پروژه عملی و ۱۰ ساعت بازدید از مجموعه نو‌آوری‌‎های اجتماعی بهره‌مند خواهند شد.
در پایان این بوت کمپ، شهریه پرداختی به نفر برگزیده بازگردانده خواهد شد و تیم‌های برگزیده نیز امکان استقرار در پارک علم و فناوری و مراکز نوآ‌وری دانشگاه شهید بهشتی را خواهند داشت.
این دوره برای کارآفرینان و نوآورانی که به دنبال حل مسائل به شیوه‌ای پایدار و ایجاد اشتغال هستند مناسب است.
دانشجویان علاقه‌مند به راه‌اندازی استارت‌آپ، سمن‌ها و موسسات دولتی و غیردولتی در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و آسیب‌پذیران اجتماعی که تمایل به تعریف تجربیات خود و رسیدن به اقدامات نوآورانه و راه حل‌محور هستند نیز می‌توانند در این دوره حضور یابند.
یکی از ویژگی‌های این بوت‌کمپ در کنار ارایه سرفصل‌های تخصصی کارآفرینی و نوآوری اجتماعی، وجود بخشی با عنوان انتقال تجربه کسب و کار است که افراد با تجربه و صاحب صلاحیت در حوزه کارآفرینی و کسب‌وکار به ارائه سخنرانی در این دوره می‌پردازند.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی