کد خبر: ۲۹۸۲۸
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۰

گلکسی بادز ۲ پرو چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گلکسی بادز ۲ پرو به ویژگی جدید حذف نویز فعال هوشمند مجهز خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، تاکنون اطلاعات زیادی دریاره هدفون آینده گلکسی بادز دو پرو سامسونگ فاش نشده، اما گزارش‌های جدید از این محصول به همراه بعضی از مشخصات و ویژگی‌های سخت‌افزاری آن ارائه شده است. رندر فاش شده، گلکسی بادز دو پرو را در رنگ خاکستری نشان می‌دهد، این محصول قرار است در رنگ بنفش نیز در دسترس افراد قرار بگیرد. از نظر طراحی، ظاهراً نسخه جدید کمی متفاوت از گلکسی بادز پرو قبلی خواهد بود.

گلکسی بادز دو پرو به ویژگی جدیدی مجهز خواهد شد که سامسونگ آن را «حذف نویز فعال هوشمند» نامیده است؛ با استفاده از این فناوری حتی بلندترین صدای محیط نیز حذف خواهد شد. علاوه بر این، دارای حالت محیط نیز خواهد بود که به کاربران این امکان را می‌دهد تا هم زمان به صدای هدفون و فردی که در کنارش است، گوش فرا دهد.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که هدفون ذکر شده دارای درایو ۱۰ میلی‌متری به همراه چندین میکروفون یکپارچه خواهد بود. عمر باتری گلکسی بادز ۲ پرو با یک بار شارژ حداکثر هشت ساعت است و در صورت ترکیب با کیس شارژ هدفون تا ۲۹ ساعت قابل استفاده است. هدفون‌های آینده سامسونگ دارای گواهی IPX7 برای مقاومت در برابر آب خواهد بود.

با توجه به گزارش‌های ارائه شده، قیمت گلکسی بادز دو پرو ۲۲۹ یورو اعلام شده است. اطلاعات پیشین نیز حاکی از این بود که قیمت این محصول در ایالات متحده آمریکا ۲۲۹ دلار خواهد بود. شرکت سامسونگ هیچ‌کدام از اطلاعات ارائه شده را تأیید نکرده است و فقط با گذر زمان مشخص می‌شود که آیا رندر و اطلاعات فاش شده درست است یا خیر؟

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی