کد خبر: ۲۹۹۷۰
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

ال جی ایربادهای بی‌سیم نانویی تولید و به بازار عرضه کرده است

ال جی برای افزایش کیفیت صدا در ایربادهای جدید خود از مواد گرافنی استفاده کرده که موجب کاهش لرزش و افزایش کیفیت صدا شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت الجی الکترونیکس (LG Electronics) مجموعه ایربادهای بی‌سیم جدید خود موسوم به TONE Free® ۲۰۲۲ را معرفی کرد. مدل‌های جدید ایرباد الجی با فناوری‌های صوتی پیشرفته، طراحی مناسب‌تر و مجموعه‌ای از ویژگی‌های مفید و جدید، تجربه صوتی نهایی جالبی را ارائه می‌کنند. هدفون‌های جدید TONE Free همراه روزمره مناسبی برای سبک زندگی امروزی هستند و تعهد همیشگی ال‌جی به نوآوری کاربر محور را نشان می‌دهند.

هدفون‌های پرچم‌دار TONE Free T۹۰ به لطف چندین ارتقا، از جمله ساختار داخلی جدید با درایورهای بزرگ‌تر که به تولید باس عمیق‌تر و رضایت‌بخش‌تر کمک می‌کند، صدای چشمگیری ارائه می‌دهند. استفاده از گرافن، ماده ممتازی که لرزش را کاهش می‌دهد و در عین حال کیفیت صدا را افزایش می‌دهد، T۹۰s را قادر می‌سازد تا صدایی بسیار پویا و در عین حال متعادل و واضح تولید کند.

هدفون‌های TONE Free T۹۰ ال‌جی، صدای غوطه‌ورانه و شفافی را با Meridian Audio و همچنین یک اکولایزر داخلی ارائه می‌کنندکه شبیه صدای زنده است.

این ایربادها تنها فعالیت ال جی در حوزه فناوری‌نانو نیست. این شرکت پیش از این در بخش تولید تلویزیون‌های حاوی نقاط کوانتومی فعالیت داشته است. تلویزیون‌های شرکت ال‌جی به وضوح بالا شهرت دارند. سال گذشته این شرکت تلویزیون‌های خود را به نام نانوسل (NanoCell) به بازار عرضه کرده است که وضوح ۸K را برای بیننده به ارمغان می‌آورد. نانوسل (NanoCell)، فناوری نانوتک (NanoTech) و اتصال نانو (nano Connection) از جمله قابلیت‌های این تلویزیون‌ها هستند.

در یخچال‌های اخیر شرکت ال‌جی، از فناوری ضدعفونی‌ نانویی موسوم به UV Nano استفاده شده‌ است که می‌تواند عوامل مضر را از آب خروجی حذف کند. این یخچال فریزر اولین مدل در خط تولید یخچال ال‌جی بوده که مجهز به بخش UV Nano است، این ویژگی دارای توانایی حذف ذرات مضر را دارد که ممکن است به خروجی آب یخچال چسبیده باشد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی