کد خبر: ۳۰۱۲۸
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۰:۲۰

پنل گلکسی زد فولد ۴ چه ویژگی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پنل Eco2 OLED Plus گلکسی زد فولد چهار روشنایی و دوام نمایشگر را افزایش می‌دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، پنل OLED داخلی تاشدنی گلکسی زد فولد چهار شاید در ظاهر نسبت به گلکسی زد فولد سه متفاوت به نظر نرسد، اما ابعاد آن با همان تاخوردگی یکسان است. گلکسی زد فولد چهار به پنل Eco2 OLED Plus ساخت سامسونگ‌دیسپلی مجهز شده است. شرکت سامسونگ برای بهبود دوام و روشنایی بیشتر، پیشرفت قابل‌توجهی در آن ایجاد کرده است که نوآوری باورنکردنی به حساب می‌آید.

پنل Eco2 OLED Plus با اتکا بر فناوری پنل OLED پلاریزه کننده یکپارچه سامسونگ، نرخ انتقال بیشتری در مقایسه با پنل Eco OLED Plus در گلکسی زد فولد سه دارد؛ از نظر مصرف انرژی نیز کارآمدتر است. افزایش نرخ انتقال برای پیکسل‌های قرمز و آبی، روشنایی مورد نظر را افزایش می‌دهد.

مواد آلی استفاد شده برای تولید صفحه‌نمایش OLED Eco2 Plus مصرف انرژی را کاهش می‌دهد؛ این کار علاوه بر افزایش بازده انرژی گلکسی زد فولد چهار اجازه دوام بیشتری به باتری را می‌دهد. فناوری UPC Plus سامسونگ‌دیسپلی نیز وضوح مورد نظر را تا ۴۰ درصد افزایش می‌دهد به همین دلیل تصاویر با تعداد پیکسل‌های بالاتر در حفره دوربین واضح‌تر می‌شوند.

پنل Eco2 OLED Plus برای مقاومت در برابر ۱۵۰ هزار بار تاشدن در دمای بسیار بالای ۶۰ درجه سانتی‌گراد توسط Bureau Veritas آزمایش شد و مورد تائید رسمی قرار گرفت بنابراین این پنل می‌تواند عملکرد خود را در دماهای شدید از منفی ۲۰ تا ۶۰ درجه سانتی‌گراد حفظ کند.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسن رستگاری هرمزی
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
چگونه این برنامه دانلود کنم
0
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی