کد خبر: ۳۰۱۳۱
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

عرضه سه آیپد جدید در رویداد اپل

خبرها حاکی از این است که اپل سه آی پد جدید را در رویداد اکتبر عرضه خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، در حالی که سر و صدای زیادی در مورد رویداد ماه آینده اپل وجود دارد که طبق آخرین شایعات، انتظار می رود در 7 سپتامبر برگزار شود، گزارش های جدیدی در مورد راه اندازی سری iPad 2022 نیز منتشر شده است.

 به گفته مارک گورمن، روزنامه نگار فناوری و 9To5Mac، اپل ممکن است در حال برنامه ریزی برای عرضه سه آی پد جدید به طور جداگانه در رویداد دیگری در ماه اکتبر باشد. طبق گزارش‌ها، این مدل‌ها شامل یک آی‌پد 10.2 اینچی پایه 2022 و دو مدل جدید آی‌پد پرو 2022 خواهند بود.

اپل ممکن است آیپدهای جدید را در کنار دستگاه های جدید مک بوک پرو، مک پرو و ​​مک مینی در همان رویداد رونمایی کند. به احتمال زیاد، سری جدید مک از چیپست M2 قدرت می گیرد.

طبق این گزارش، آی‌پد سطح پایه می‌تواند این بار به جای پورت لایتنینگ، پورت USB-C را دریافت کند. این دستگاه می تواند صفحه نمایش با وضوح بالاتری داشته باشد و انتظار می رود که از تراشه A14 Bionic قدرت بگیرد. اپل همچنین ممکن است اندازه تبلت را از 10.2 اینچ به 10.5 یا 10.9 اینچ افزایش دهد. همه اینها برای مقرون‌به‌صرفه‌ترین آی‌پد به‌روزرسانی بزرگی ایجاد می‌کند که به‌طور پیش‌بینی‌شده، امسال نیز می‌تواند شاهد جهش قیمت باشد.

دو مدل پرو در خط تولید آی‌پد دارای چیپست M2 برای عملکرد قوی‌تر هستند که منطقی به نظر می‌رسد، زیرا مدل‌های Pro در صورت جفت شدن با Magic تقریباً نسخه‌های فشرده‌تر یک لپ‌تاپ معمولی هستند. صفحه کلید ممکن است این بار مینی ال ای دی برای هر دو مدل پرو معرفی شود. به علاوه، اپل ممکن است شارژ MagSafe را برای مدل های جدید iPad Pro نیز معرفی کند. دو مدل جدید آیپد پرو جانشین آیپد پرو 11 اینچی سال گذشته و آیپد پرو 12.9 اینچی خواهند بود.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی