کد خبر: ۳۰۱۴۹
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ | ۲۰:۲۰

گوشی گلکسی S23 اولترا چه ویژگی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی گلکسی S23 اولترا احتمالا با ظاهری شبیه به نسل قبل و تراشه Snapdragon 8+ Gen 2 معرفی خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، با وجود اینکه بیش از شش ماه دیگر تا معرفی گوشی گلکسی S23 اولترا باقی مانده است، اما اطلاعاتی در مورد این محصول در دسترس قرار گرفته است. بدنه گوشی گلکسی S23 اولترا در حدود ۰.۱ تا ۰.۲ میلی‌متر بزرگ‌تر از S22 اولترا است، ضخامت آن نیز ۸.۹ میلی‌متر است. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار گوشی S23 اولترا می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگر ۶.۸ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ * ۳۰۸۸ پیکسل اشاره کرد.

در حالی که گلکسی S23 اولترا از نظر ظاهری تغییر چندانی در مقایسه با S22 اولترا نخواهد داشت؛ احتمالاً به تراشه Snapdragon 8+ Gen 2 مجهز خواهد شد، البته این تراشه هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. میزان بهبود این سیستم-روی-چیپ (SoC) در مقایسه با Snapdragon 8+ Gen 1 نشان خواهد داد که پرچم‌دار بعدی غول فناوری کره‌ای از نظر عملکرد چقدر بهتر از S22 اولترا خواهد بود.

شرکت سامسونگ پیش از این توضیح داده بود که سری گلکسی اس اولترا جانشین سری گلکسی نوت خواهد بود؛ به همین دلیل S23 اولترا احتمالاً بهترین گوشی هوشمند این شرکت برای سال ۲۰۲۳ خواهد بود که با نمایشگر بزرگ وارد بازار می‌شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی