کد خبر: ۳۰۱۵۶
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

نقشه مدیر عامل برای تلگرام چیست؟

مدیر عامل تلگرام قصد دارد Web3.0 را به این پلتفرم پیام رسانی اضافه کند.

به گزارش «نبض فناوری»، پاول دوروف، موسس و مدیر عامل تلگرام، قصد دارد در هفته‌های آینده، Web3.0 را به پلتفرم پیام‌رسانی بسیار رمزگذاری‌شده اضافه کند.

دوروف تحت تاثیر حراج مستقل TON برای نام دامنه و کیف پول خود قرار گرفت. در حالی که Wallet.ton به قیمت 260000 دلار فروخته شد، Casino.ton به قیمت 244000 دلار رسید.

دوروف در پیامی گفت: «اگر TON توانسته است به این نتایج دست یابد، تصور کنید تلگرام با ۷۰۰ میلیون کاربر خود چقدر می‌تواند موفق باشد اگر نام‌های کاربری، گروه‌ها و لینک‌های کانال رزرو شده را به حراج بگذاریم.

او افزود: «علاوه بر میلیون‌ها آدرس t.me جذاب مانند @storm یا @royal، همه نام‌های کاربری چهار حرفی را می‌توان برای فروش در دسترس قرار داد (@bank، @club، @game، @gift و غیره).

بنیانگذار تلگرام گفت که این یک پلتفرم جدید ایجاد می کند که دارندگان نام کاربری می توانند آنها را در معاملات محافظت شده به طرف های ذینفع منتقل کنند و مالکیت آن بر روی بلاکچین از طریق قراردادهای هوشمند مانند NFT تضمین شود.

وی خاطرنشان کرد: سایر عناصر اکوسیستم تلگرام از جمله کانال ها، استیکرها یا ایموجی ها نیز می توانند بعداً بخشی از این بازار شوند. این پلتفرم پیام‌رسان رمزگذاری شده اخیراً یک اشتراک پولی را در پلتفرم خود اعلام کرده است که احتمالاً حدود 5 دلار (حدود 400 روپیه) در ماه هزینه دارد.

مشترکین Premium می توانند رسانه ها و فایل ها را با سریع ترین سرعت ممکن دانلود کنند.

با Premium می توانید تا 1000 کانال را دنبال کنید، حداکثر 20 پوشه چت با حداکثر 200 چت ایجاد کنید، یک حساب چهارم به هر برنامه تلگرام اضافه کنید، 10 چت را در لیست اصلی پین کنید و تا 10 استیکر مورد علاقه خود را ذخیره کنید.

برچسب ها: تلگرام مدیرعامل
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
سلام چرا من هرچی تلگرام نصب می کنم کده بهم نمی دهد لطفا جواب دهید
0
0
باشگاه کاربران روماک
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
سلام کد از طریق تماس تلفنی اعلام میشه.
پیامک های دریافتی حاوی کد فعالسازی از شماره های خارجی توسط ایران فیلتر شده
ناشناس
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
سلام خسته نباشید من تلگرام حذف کردم دیگه برام کد ارسال نمیشه
0
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی