کد خبر: ۳۰۲۲۵
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۰

تبلت هواوی MatePad Pro 12.4 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت هواوی MatePad Pro 12.4 با نمایشگر OLED و مشخصات بالارده احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، هواوی سرانجام تاریخ معرفی گوشی‌های هوشمند سری Mate 50 را اعلام کرد؛ اکنون خبر جدید این است که تبلت MatePad Pro به‌روز نیز احتمالاً در کنار پرچم‌داران بعدی این شرکت معرفی خواهد شد. این محصول از صفحه‌نمایش رده‌بالا بهره خواهد برد و نسخه مخصوص تبلت HarmonyOS را اجرا خواهد کرد.

مشخصات تبلت هواوی MatePad Pro 12.4 هنوز به صورت کامل در دسترس قرار نگرفته است، این محصول از نمایشگر OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. همچنین امکان دارد این دستگاه در دو نسخه استاندارد و حرفه‌ای وارد بازار شود. پیش‌بینی می‌شود که این تبلت با حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت عرضه شود، همچنین احتمال معرفی مدل ۵۱۲ گیگابایتی آن نیز وجود دارد.

تبلت هواوی MatePad Pro 12.4 به صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل HarmonyOS را اجرا می‌کند که ظاهراً بیش از ۲۰۰ برنامه رایانه‌های شخصی را در دسترس کاربران قرار خواهد داد. شایعات منتشر شده نشان می‌دهد پیش‌خرید محصول ذکر شده از هفتم سپتامبر آغاز می‌شود، بنابراین گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که این تبلت در کنار گوشی‌های هوشمند سری Mate 50 معرفی خواهد شد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی