کد خبر: ۳۰۲۶۲
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

درخواست ثبت اختراع جدید سامسونگ چیست؟

سامسونگ درخواست ثبت اختراع برای یک گوشی دو صفحه نمایش را ثبت می کند.

به گزارش «نبض فناوری»، یک درخواست ثبت اختراع که توسط سامسونگ در دفتر مالکیت معنوی جهانی، همچنین به عنوان WIPO شناخته می شود، (از طریق SamMobile) ثبت شده به ما سرنخی در مورد مسیری که سامسونگ با یک گوشی دو صفحه نمایش دارد خواهد داد. درخواست ثبت اختراع برای گوشی هوشمندی است که دارای نمایشگر دوم شفاف در پشت است. 

به نظر می رسد درخواست ثبت اختراع ارائه شده توسط سامسونگ یک صفحه نمایش همیشه روشن را برای پنل پشتی پیش بینی می کند که ممکن است در صورت عدم استفاده فقط اطلاعات خاصی مانند لوگوی سامسونگ را نشان دهد. نمایشگر تقریباً 60 درصد پایین پنل پشتی را به خود اختصاص می دهد و محفظه ای برای تنظیم دوربین سه گانه در گوشه سمت چپ بالای پشت تلفن دارد.

این اختراع در ژانویه گذشته ثبت شد و مانند هر پتنت ثبت شده، همیشه این احتمال وجود دارد که نوآوری هایی که در برنامه ذکر شده است هرگز دیده نشوند. با این حال، سامسونگ در چند سال گذشته به تامین‌کننده اصلی گوشی‌های تاشو تبدیل شده است، زیرا رویای تبلت گوشی هوشمند را در پیش گرفت و آن را به Galaxy Z Fold تبدیل کرد. نسل چهارم مدل دومی به تازگی عرضه شده است.

Galaxy Z Fold مانند یک کتاب باز می شود زیرا صفحه نمایش خارجی 6.2 اینچی با صفحه نمایش 7.6 اینچی به اندازه تبلت که با باز کردن دستگاه نمایان می شود، کوچکتر می شود.این شرکت همچنین به تازگی نسل چهارم گوشی تاشوی تاشو Galaxy Z Flip خود را منتشر کرده است که با  باز شدن به به یک گوشی هوشمند 6.7 اینچی تبدیل می شود.

 

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
وبگردی