کد خبر: ۳۰۲۸۵
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

نگرانی جدید توییتر از چیست؟

توییتر نگران است که بازیگران بد بتوانند از ویژگی های خرید آن سوء استفاده کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، به نظر می رسد که توییتر نگرانی های جدی در مورد یکی از ویژگی های خود دارد. تابستان گذشته، رسانه‌های اجتماعی به کاربران امکان خرید مستقیم از این پلتفرم را دادند. کسب‌وکارهای ایالات متحده امکان استفاده از نام‌های سفارشی فروشگاه و ایجاد بخش‌های خرید در نمایه‌های خود را برای فهرست کردن و فروش اقلام دریافت کردند.

توییتر در مورد مشکلاتی که اگر شخصی با نیت بد بخواهد از عملکرد تجارت الکترونیک توییتر برای فروش اقلام غیرقانونی یا خطرناک استفاده کند، نگران است.

توییتر طی یادداشت حاوی بخشی با عنوان «ارزیابی ریسک» است که چند عنصر پرخطر برای ویژگی خرید توییتر را فهرست می‌کند. یکی از این زمینه های تجاری مانند نام و توضیحات اقلام است که طبق این یادداشت ممکن است بازیگران بد از آن به شکل های مضر استفاده کنند.

بزرگترین مشکل این است که توییتر حداقل در حال حاضر، راه های کافی برای مقابله با چنین بازیگران بدی را ندارد. بر اساس این یادداشت، این پلتفرم از ابزارهای تشخیص خودکار استفاده می‌کند که به دنبال موارد ناقص در فهرست‌های محصولات فردی می‌گردند، اما اقدامات پیشگیرانه آن کافی نیست زیرا شرکت فاقد نیروی انسانی مورد نیاز برای ارائه تشخیص بهتر است.

نگرانی دیگری که توییتر دارد اشتراک‌پذیری فروشگاه‌ها است. در حال حاضر، کاربران نمی توانند ویترین فروشگاه ها را به اشتراک بگذارند، اما اگر توییتر چنین قابلیتی را معرفی کند، می تواند به بازیگران بد این امکان را بدهد تا موارد خطرناک خود را به اشتراک بگذارند و حتی به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند.

به گفته سخنگوی توییتر این شرکت همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود ایمنی خدمات خود است و این امر به ویژه زمانی که می خواهد ویژگی های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کند صادق است.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی