کد خبر: ۳۰۲۸۶
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

ایلان ماسک یک افشاگر توییتر را احضار کرد

وکلای ماسک خواستار جزئیاتی در مورد چگونگی تأثیر هرزنامه بر تجارت توییتر و موارد دیگر شدند.

به گزارش «نبض فناوری»، در بحبوحه نبرد حقوقی ایلان ماسک با توییتر، وکلای او اکنون از پیتر «ماج» زاتکو، رئیس سابق امنیت شرکت، احضار کرده‌اند تا در تاریخ 9 سپتامبر در دادگاه حضور یابد. زاتکو هفته گذشته این شرکت را متهم کرد که دارای مسائل امنیتی است. زاتکو پیشنهاد کرد که این مشکلات ممکن است یک خطر امنیت ملی باشد.

 

در این احضاریه که روز دوشنبه ثبت شد و توسط The Verge به دست آمد، وکلای ماسک مطالبی را در رابطه با چگونگی پایان دوره تصدی زاتکو در توییتر و سهامی که او در این شرکت دارد، درخواست کردند. همچنین درخواست هایی برای اسنادی وجود دارد که ممکن است نشان دهنده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط توییتر یا عوامل اطلاعاتی خارجی باشد که در آن به کار گرفته شده است. این احضاریه اطلاعاتی در ارتباط با استفاده‌های متریک کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد (mDAU) و همچنین اسنادی که زاتکو در مورد مشکل ادعایی اسپم توییتر دارد، درخواست می‌کند.

همانطور که واشنگتن پست اشاره می کند، زاتکو در این شکایت ادعا کرد که توییتر در مورد ربات ها و حساب های اسپم به ماسک دروغ گفته است. ماسک توییتر را متهم کرده است که تعداد واقعی ربات ها را پنهان کرده است. ماسک در تلاش خود برای کنار گذاشتن خرید، گفت که توییتر درباره تعداد حساب‌های جعلی در این پلتفرم «توضیحات نادرست و گمراه‌کننده» ارائه کرده است.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی