کد خبر: ۳۰۳۱۸
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

شایعات جدید در مورد آیفون بعدی چیست؟

طبق شایعات، آیفون SE سال آینده مبتنی بر آیفون XR خواهد بود.

به گزارش «نبض فناوری»، اکتبر گذشته، شایعه‌ای منتشر شد که نشان می‌داد نسل سوم آیفون SE مقرون‌به‌صرفه‌تر  بر اساس طراحی آیفون XR و نمایشگر LCD ۶.۱ اینچی آن به‌جای آیفون ۸ و ۴.۷ اینچی آن خواهد بود. نسل دوم آیفون SE نیز بر اساس آیفون 8 ساخته شده بود، در حالی که اولین آیفون SE دارای صفحه نمایش 4 اینچی LCD بود که در آیفون 5s وجود داشت.

همانطور که مشخص شد، اپل برای آخرین مدل آیفون SE که در ماه مارس گذشته عرضه شد، به آیفون 8 بازگشت. اما این امر باعث نشده است که شایعات از بازگشت به کار برای نسل چهارم آیفون SE جلوگیری کنند. مینگ-چی کو، تحلیلگر معتبر TF International در دسامبر گذشته گفت: "ما انتظار داریم اپل در سال 2023 یک آیفون SE جدید با صفحه نمایش بزرگتر از پشتیبانی از حافظه 4.7 اینچی و 4 گیگابایتی 1H22 SE عرضه کند.

آخرین مدل آیفون SE، بر اساس آیفون 8، در ماه مارس گذشته عرضه شد - شایعه شده است که آیفون SE سال آینده مبتنی بر آیفون XR خواهد بود.

طبق یک توییت از AppleTrack (appltrack@)، آیفون SE بعدی بر اساس آیفون XR خواهد بود و دارای صفحه نمایش LCD 6.1 اینچی خواهد بود. از آنجایی که فرم فاکتور مبتنی بر آیفون XR خواهد بود، می‌توانید انتظار داشته باشید که به ناچ، دوربین عمق واقعی و البته Face ID مجهز شود. دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و IP67 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود. همچنین می‌توانیم شاهد افزایش چشمگیر باتری از باتری 2018 میلی‌آمپر ساعتی مورد استفاده در آخرین آیفون SE به باتری 2942 میلی‌آمپر ساعتی باشیم که برای تامین انرژی آیفون XR استفاده می‌شود.

جالب است که ببینیم اپل کدام تراشه را استفادهمیکند زیرا 5 نانومتری A15 Bionic با آخرین مدل آیفون SE استفاده شده است. به طور معمول، اپل یک SoC جدید را در جدیدترین مدل SE قرار می دهد که نیاز به استفاده از A16 Bionic 4 نانومتری در مدل بعدی دارد.

برچسب ها: آیفون شایعه اس ای
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی