کد خبر: ۳۰۴۰۰
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

واتس آپ در حال کارکردن روی ویژگی جدید است

واتس آپ در حال کار بر روی نظرسنجی‌های درون‌برنامه‌ای، امکان ارسال پیامک به خودتان از دستگاه‌های مرتبط است.

به گزارش «نبض فناوری»، واتس آپ به زودی می تواند نظرسنجی های درون برنامه ای را برای تعداد محدودی از کاربران آماده کند.

بر اساس گزارش ها، واتس آپ بازخورد کاربران از نظرسنجی های درون برنامه ای را خصوصی نگه می دارد.

به کاربران این امکان داده می شود که نظرسنجی های درون برنامه ای را رد یا مسدود کنند. طبق گزارش‌ها، واتس‌آپ در حال کار بر روی یک ویژگی جدید چت نظرسنجی درون برنامه‌ای است که پلتفرم متا قصد دارد از آن برای دریافت بازخورد در مورد ویژگی‌ها، محصولات و موارد جدید استفاده کند. واتس‌آپ ظاهراً درخواستی برای چت امن برای کاربران ارسال می‌کند و در عین حال درخواست بازخورد می‌کند. طبق این گزارش، کاربران این امکان را خواهند داشت که چنین درخواست هایی را از واتس آپ رد کنند. علاوه بر این، گفته می‌شود یکی دیگر از ویژگی‌های جدید که در حال آزمایش است که کاربران را قادر می‌سازد تا از دستگاه‌های مرتبط برای خود پیام ارسال کنند.

طبق گزارش ردیاب ویژگی واتس آپ WABetaInfo، واتس آپ می تواند روی یک چت نظرسنجی درون برنامه ای امن کار کند. انتظار می رود که کاربران بتوانند دعوت ها را برای چت نظرسنجی رد کنند و حتی واتس آپ را از ارسال نظرسنجی های آینده مسدود کنند.

این گزارش ادعا می کند که واتس آپ از چت نظرسنجی فقط برای اهداف بازخورد استفاده می کند. اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی این ویژگی در دسترس کاربران قرار می گیرد، در دسترس نیست. با این حال، انتظار می رود در ابتدا برای تعداد بسیار محدودی از کاربران منتشر شود.

واتس‌آپ همچنین می‌تواند روی اجازه دادن به کاربران برای ارسال پیام بین دستگاه‌های مرتبط کار کند. انتظار می رود این ویژگی در به روز رسانی های آینده در دسترس باشد. اعتقاد بر این است که این یک ارتقاء برای پشتیبانی از چند دستگاه است که در اوایل سال جاری منتشر شد.

در حال حاضر، واتس آپ چت با شماره کاربر را فقط در دستگاه اصلی نشان می دهد و هنگام استفاده از چندین دستگاه پشتیبانی نمی شود. با توجه به ویژگی ردیاب، کاربرانی که در واتس آپ برای دسکتاپ نسخه بتای مخاطبین را جستجو می کنند، می توانند نام خود را در بالای لیست مشاهده کنند. علاوه بر این، این چت می تواند هنگام تلاش برای ورود از یک تلفن هوشمند جدید نمایش داده شود. انتظار می رود این ویژگی به زودی در واتس آپ برای اندروید و iOS نیز در دسترس قرار گیرد.

برچسب ها: واتس آپ نظرسنجی چت
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی