کد خبر: ۳۰۴۱۶
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰

قیمت اپل واچ پروچقدر است؟

اپل واچ پرو ممکن است در زمان عرضه برچسب قیمت 900 دلاری داشته باشد.

به گزارش «نبض فناوری»، عرضه‌ی آتی اپل واچ پرو با گزارشی که قیمت اولیه نوع جدید از 900 دلار و احتمالاً بیش از 1000 دلار کاهش می‌یابد آن را به گران‌ترین مدل استاندارد در این محدوده تبدیل می‌کند.

انتظار می‌رود اپل در رویداد ویژه چهارشنبه، مدل‌های جدید اپل واچ سری 8 را معرفی کند که در میان آنها می‌توان اپل واچ پرو جدید را نام برد. اپل واچ پرو اگرچه از نظر فیزیکی بزرگتر است، اما می‌تواند قیمت بسیار بالایی داشته باشد.

مارک گورمن در خبرنامه «Power On» خود برای بلومبرگ، خلاصه ای از شایعات اپل واچ پرو را می نویسد که نکته اصلی آن قیمت آن است. گورمن انتظار دارد که این ساعت «حداقل 900 تا 1000 دلار قیمت داشته باشد» و بالاتر از نسخه فعلی اپل واچ باشد.

این اولین باری نیست که گورمن در مورد قیمت بالای ارائه شده در توسط اپل می نویسد. در ماه جولای، با توجیهی مشابه او انتظار داشت که قیمت آن از نزدیک به 900 دلار شروع شود.

انتظار می رود اپل واچ پرو دارای صفحه نمایش و باتری بزرگتر باشد، از تراشه S8 استفاده کند و دارای سنسور دمای بدن باشد. گورمن می‌گوید با استفاده از طراحی کاملاً جدیدی که فرم فاکتوری را که برای اولین بار با سری 4 معرفی شد، اصلاح می‌کند، این مدل از بدنه تیتانیومی مقاوم نیز بهره می‌برد.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی