کد خبر: ۳۰۴۵۶
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

شمارش معکوس تا رونمایی اپل واچ پرو

کمتر از 24 ساعت تا رونمایی اپل واچ پرو امسال باقی مانده است.

به گزارش «نبض فناوری»، در این میان چند دستگاه دیگر نیز وجود دارد که ما مشتاقانه منتظر آنها هستیم. از جمله آنها می توان به AirPods Pro 2، Apple Watch 8 و برای اولین بار Apple Watch Pro اشاره کرد.

تقریباً مطمئن به نظر می رسد که اپل واچ پرو جدید بزرگ، حجیم و دارای برجستگی عجیب در یک قسمت و همچنین دکمه های فیزیکی اضافی خواهد بود.

در حالی که رندرها به اندازه کافی کار خود را برای نمایش طراحی جدید انجام دادند، چند تصویر اصلاح شده بیشتر در اوایل امروز در توییتر ظاهر شد که توسط هنرمند سه بعدی ایان زلبو با همکاری پارکر اورتولانی انجام شد.

Apple Watch Pro دستگاه معمولی "Pro" شما نخواهد بود. طبق گزارشات، مخاطبین هدف بسیار مشخصی خواهد داشت که شامل افراد و ورزشکاران بسیار فعال است. این باعث می شود که جذابیت عمومی تر آن برای کاربران متوسط ​​نسبتاً محدود باشد.

طراحی حجیم اپل واچ پرو به احتمال زیاد به دلیل تاکید بر عمر باتری و دوام آن است. با قضاوت از روی تصاویر حداقل پوشیدنی "Pro" در یک دست معمولی کاملاً نامناسب به نظر می رسد. طبق گفته 9to5Mac، اپل واچ پرو با ضخامت 47+ میلی‌متر (بسیار بالاتر از اندازه‌های فعلی) عرضه می‌شود و دارای صفحه نمایش 2 اینچی پلاس است.

برچسب ها: اپل واچ پرو اپل
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی