کد خبر: ۳۰۴۵۷
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰

مشخص شدن زمان رویداد آینده گوگل

گوگل رویداد 6 اکتبر را برای رونمایی از Pixel Watch سری Pixel 7 اعلام کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، یک روز قبل از اینکه اپل سری آیفون 14، اپل واچ سری 8 (و دو ساعت دیگر) و ایرپاد پرو 2 را معرفی کند، گوگل تاریخ رویداد آینده خود را اعلام کرده است. توییتی از حساب توییتر «Made By Google» نشان می‌دهد که خط Pixel 7 و Google Pixel Watch برای دومین بار در روز پنجشنبه، 6 اکتبر و ساعت 10 صبح به وقت شرق (7 صبح به وقت PDT) معرفی خواهند شد.

Pixel 7 و Pixel 7 Pro و Pixel Watch در واقع اولین بار در جریان Google I/O در ماه مه معرفی شدند. انتظار می‌رود که این گوشی‌ها از نسخه نسل دوم تراشه Tensor خود گوگل استفاده کنند، در حالی که انتظار می‌رود بسیاری از مشخصات ثابت باقی بمانند. نوار دوربین عقب کمی از نظر زیبایی شناسی تغییر کرده است، اما خریداران بالقوه امیدوارند که گوگل تغییراتی داخلی ایجاد کند تا از تکرار مشکلاتی که انتشار Pixel 6 و Pixel 6 Pro را مختل کرد، جلوگیری کند.

ساعت مورد انتظار پیکسل دارای صفحه نمایش گرد خواهد بود و شایعه شده است که مجهز به یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی است. به عنوان مقایسه، اپل واچ سری 7 از باتری 309 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. این دستگاه می‌تواند با سه گزینه رنگی (مشکی، خاکستری و طلایی) ارائه شود و طبق گزارشات، از تراشه قدیمی‌تر سامسونگ Exynos 9110 که برای اولین بار در سال 2018 منتشر شد، استفاده می‌شود. انتظار می‌رود آخرین نسخه Wear OS همراه با پشتیبانی از دستیار از پیش نصب شده باشد. گوگل کاربران همچنین می‌توانند از نقشه‌های گوگل بدون تلفن همراه خود استفاده کنند.

 

انتظار می‌رود گوگل با معرفی تبلت پیکسل در سال آینده به تقویت اکوسیستم پیکسل ادامه دهد.

برچسب ها: گوگل رویداد پیکسل7
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی